notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Λιόκαυτος: «Η επέμβαση στην οδό Θερμοπυλών»

slider_image
02-10-2020

«Προκαλεί θλίψη το, καθημερινό σχεδόν, στήσιμο-γκρέμισμα των πλαστικών στυλίσκων»

Γράφει ο Πάνος Λιόκαυτος

Οι συνημμένες φωτογραφίες αποδίδουν τη συνηθισμένη εικόνα της περιοχής του κενοταφίου του Λεωνίδα.

Από την επομένη της επέμβασης στην οδό Θερμοπυλών (από το ύψος της Λεωνίδου μέχρι την Άγιδος), αυτό είναι το θέαμα. Προκαλεί θλίψη το, καθημερινό σχεδόν, στήσιμο-γκρέμισμα των πλαστικών στυλίσκων.

Αυτά συμβαίνουν, όταν γίνεται προσπάθεια να ρυθμιστεί η κυκλοφορία με σήμανση των δρόμων «στο πόδι», όπως λέμε!

Δεν γνωρίζουμε αν δικαιολογούνται δαπάνες (για το ράβε - ξήλωνε) χωρίς μελέτες και χωρίς αποτελέσματα.

Αναρωτήθηκε άραγε κάποιος αρμόδιος (αιρετός ή υπάλληλος), ποιόν θα «δείχνουν» ως υπεύθυνο, αν συμβεί ένα ατύχημα στην «ρυθμισμένη» περιοχή;

Προσπαθούμε να κατανοήσουμε την ρύθμιση της κυκλοφορίας σαν μια προσπάθεια να δοθεί λύση σε ένα πρόβλημα. Αλλά η επέμβαση, όσο κι αν φαντάζει δεν είναι απλή.

Χρειάζεται μελέτη (ενταγμένη στη συνολική κυκλοφοριακή μελέτη της πόλης) και στη συνέχεια εφαρμογή - υλοποίηση.

Για θυμηθείτε τι τέλος είχε ανάλογη επέμβαση στη Λεωνίδου. Πέρασαν χρόνια βέβαια από τότε, αλλά όχι τόσα που να ξεχαστεί. Υπάρχει προηγούμενο λοιπόν στην πόλη μας.




Γράφει ο Πάνος Λιόκαυτος

Οι συνημμένες φωτογραφίες αποδίδουν τη συνηθισμένη εικόνα της περιοχής του κενοταφίου του Λεωνίδα.

Από την επομένη της επέμβασης στην οδό Θερμοπυλών (από το ύψος της Λεωνίδου μέχρι την Άγιδος), αυτό είναι το θέαμα. Προκαλεί θλίψη το, καθημερινό σχεδόν, στήσιμο-γκρέμισμα των πλαστικών στυλίσκων.

Αυτά συμβαίνουν, όταν γίνεται προσπάθεια να ρυθμιστεί η κυκλοφορία με σήμανση των δρόμων «στο πόδι», όπως λέμε!

Δεν γνωρίζουμε αν δικαιολογούνται δαπάνες (για το ράβε - ξήλωνε) χωρίς μελέτες και χωρίς αποτελέσματα.

Αναρωτήθηκε άραγε κάποιος αρμόδιος (αιρετός ή υπάλληλος), ποιόν θα «δείχνουν» ως υπεύθυνο, αν συμβεί ένα ατύχημα στην «ρυθμισμένη» περιοχή;

Προσπαθούμε να κατανοήσουμε την ρύθμιση της κυκλοφορίας σαν μια προσπάθεια να δοθεί λύση σε ένα πρόβλημα. Αλλά η επέμβαση, όσο κι αν φαντάζει δεν είναι απλή.

Χρειάζεται μελέτη (ενταγμένη στη συνολική κυκλοφοριακή μελέτη της πόλης) και στη συνέχεια εφαρμογή - υλοποίηση.

Για θυμηθείτε τι τέλος είχε ανάλογη επέμβαση στη Λεωνίδου. Πέρασαν χρόνια βέβαια από τότε, αλλά όχι τόσα που να ξεχαστεί. Υπάρχει προηγούμενο λοιπόν στην πόλη μας.




Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image











Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας