notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Τα ερωτήματα της ΕΛΜΕ Λακωνίας προς την υπουργό Παιδείας

slider_image
06-05-2020

Τι αναφέρει η επιστολή της ΕΛΜΕ

Ανοικτή επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, απέστειλε η Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Λακωνίας, στην οποία θέτει μια σειρά από ερωτήματα και υπογραμμίζει πως «είναι προτέρημα ενός πολιτικού να επανεκτιμά γεγονότα, καταστάσεις, νομοσχέδια, να ανατροφοδοτεί την πολιτική του θέση και να κάνει τις αναγκαίες διορθώσεις και υποχωρήσεις».

Αναλυτικά η επιστολή της ΕΛΜΕ Λακωνίας:

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ.

Όλη η Ελλάδα έδωσε και θα συνεχίσει να δίνει μια πρωτόγνωρη μάχη απέναντι στην πανδημία του covid 19. Οι μέχρι τώρα εκτιμήσεις όλων είναι ότι η χώρα μας κερδίζει τη μάχη (βέβαια είναι δύσκολο να προβλεφθεί η εξέλιξη της πανδημίας).

Σε αυτή την προσπάθεια σημαντικό ρόλο έπαιξαν όλοι, ο κάθε κάτοικος αυτής της χώρας ξεχωριστά, η υπεύθυνη και ώριμη στάση της κοινωνίας αλλά σημαντικό ρόλο έπαιξαν και οι αυτονόητα στοχευμένες αποφάσεις της κυβέρνησης. Οι αποφάσεις αυτές όπως όλα τα κυβερνητικά στελέχη δηλώνουν, κινήθηκαν με μια σταθερά: τις απόψεις των ειδικών. Είναι πολύ σημαντικό τα πολιτικά πρόσωπα να παίρνουν αποφάσεις λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις εκτιμήσεις των ειδικών. Αυτό αποδεικνύει πολιτική ορθότητα και όχι πολιτικό εγωισμό και παντογνωσία.

Με αφορμή όλα τα παραπάνω θα επιθυμούσαμε και εμείς να σας θέσουμε μια σειρά από ερωτήματα σε μια προσπάθεια να συμβάλουμε στην καλύτερη κατανόηση κάποιων αποφάσεών σας:

• Όταν οι ειδικοί θέτουν συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις για μετακινήσεις σε ιδιαίτερα ευαίσθητες υγειονομικά περιοχές (π.χ. μικρά νησιά), πώς οι εκπαιδευτικοί θα επανέλθουν σήμερα σε αυτές χωρίς κανένα υγειονομικό έλεγχο και κανένα πρωτόκολλο ασφάλειας για να αναλάβουν τα καθήκοντά τους;

• Αφού όπως λέτε, ο θεσμός της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης είναι επιτυχημένος με μεγάλη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών, γιατί καλείτε τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία τινάζοντας στον αέρα το πρόγραμμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης όταν οι μαθητές γυμνασίων, Α’ και Β’ λυκείου θα επιστρέψουν τουλάχιστον δέκα μέρες μετά; Ποια υγειονομικά πρωτόκολλα θα τηρούνται αν όλοι οι εκπαιδευτικοί κληθούν να κάνουν τηλεκπαίδευση από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σχολείο τους;

• Αφού υπερασπίζεστε το άνοιγμα των σχολείων λέγοντας ότι ο χρόνος είναι ικανός για ποιοτική μάθηση επειδή ο μειωμένος αριθμός (λόγω της εκ περιτροπής παρουσίας) μαθητών επιτρέπει την καλύτερη εκπαιδευτική διαδικασία, γιατί στο νέο νομοσχέδιο αυξάνετε τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα σε δημοτικά και νηπιαγωγεία;

• Πως μπορούμε να δεχτούμε τη διεξαγωγή του μαθήματός μας σε ζωντανή αναμετάδοση, γνωρίζοντας ότι παραβιάζει τις διατάξεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων εκπαιδευτικών και μαθητών μας αλλά και ότι κάτι τέτοιο καταργεί την απαιτούμενη ελευθερία του εκπαιδευτικού στην τάξη του, δημιουργώντας επικίνδυνες συνθήκες ελέγχου από οποιονδήποτε;

• Δεν θεωρούνται ειδικοί σε θέματα εκπαίδευσης οι εκπαιδευτικοί που εκπροσωπούνται μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα; Αν ναι, γιατί εκλήθησαν να εκφράσουν άποψη για το νέο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο κατά την ολιγοήμερη, εν μέσω πανδημίας, διαβούλευση και όχι στη διαδικασία κατάρτισής του;

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ.

Στην πρωτόγνωρη μάχη που έδωσε ο εκπαιδευτικός κόσμος με αυταπάρνηση η κατάθεση του νέου εκπαιδευτικού νομοσχεδίου σε χρόνο που ο εκπαιδευτικός κόσμος βιώνει την ιδιότυπη ‘ομηρία’ του covid 19, είναι αντιδημοκρατική (με βασικά συνταγματικά κατοχυρωμένα ατομικά δικαιώματα να βρίσκονται σε περιορισμό). Όταν όλοι είμαστε στρατευμένοι σε έναν εθνικό στόχο, ενέργειες σαν αυτή αν δεν είναι εκ του πονηρού είναι απλά εσφαλμένες.

Είναι προτέρημα ενός πολιτικού να επανεκτιμά γεγονότα, καταστάσεις, νομοσχέδια, να ανατροφοδοτεί την πολιτική του θέση και να κάνει τις αναγκαίες διορθώσεις και υποχωρήσεις.

Το περιμένουμε και από εσάς. 


Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λακωνίας

Ανοικτή επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, απέστειλε η Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Λακωνίας, στην οποία θέτει μια σειρά από ερωτήματα και υπογραμμίζει πως «είναι προτέρημα ενός πολιτικού να επανεκτιμά γεγονότα, καταστάσεις, νομοσχέδια, να ανατροφοδοτεί την πολιτική του θέση και να κάνει τις αναγκαίες διορθώσεις και υποχωρήσεις».

Αναλυτικά η επιστολή της ΕΛΜΕ Λακωνίας:

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ.

Όλη η Ελλάδα έδωσε και θα συνεχίσει να δίνει μια πρωτόγνωρη μάχη απέναντι στην πανδημία του covid 19. Οι μέχρι τώρα εκτιμήσεις όλων είναι ότι η χώρα μας κερδίζει τη μάχη (βέβαια είναι δύσκολο να προβλεφθεί η εξέλιξη της πανδημίας).

Σε αυτή την προσπάθεια σημαντικό ρόλο έπαιξαν όλοι, ο κάθε κάτοικος αυτής της χώρας ξεχωριστά, η υπεύθυνη και ώριμη στάση της κοινωνίας αλλά σημαντικό ρόλο έπαιξαν και οι αυτονόητα στοχευμένες αποφάσεις της κυβέρνησης. Οι αποφάσεις αυτές όπως όλα τα κυβερνητικά στελέχη δηλώνουν, κινήθηκαν με μια σταθερά: τις απόψεις των ειδικών. Είναι πολύ σημαντικό τα πολιτικά πρόσωπα να παίρνουν αποφάσεις λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις εκτιμήσεις των ειδικών. Αυτό αποδεικνύει πολιτική ορθότητα και όχι πολιτικό εγωισμό και παντογνωσία.

Με αφορμή όλα τα παραπάνω θα επιθυμούσαμε και εμείς να σας θέσουμε μια σειρά από ερωτήματα σε μια προσπάθεια να συμβάλουμε στην καλύτερη κατανόηση κάποιων αποφάσεών σας:

• Όταν οι ειδικοί θέτουν συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις για μετακινήσεις σε ιδιαίτερα ευαίσθητες υγειονομικά περιοχές (π.χ. μικρά νησιά), πώς οι εκπαιδευτικοί θα επανέλθουν σήμερα σε αυτές χωρίς κανένα υγειονομικό έλεγχο και κανένα πρωτόκολλο ασφάλειας για να αναλάβουν τα καθήκοντά τους;

• Αφού όπως λέτε, ο θεσμός της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης είναι επιτυχημένος με μεγάλη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών, γιατί καλείτε τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία τινάζοντας στον αέρα το πρόγραμμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης όταν οι μαθητές γυμνασίων, Α’ και Β’ λυκείου θα επιστρέψουν τουλάχιστον δέκα μέρες μετά; Ποια υγειονομικά πρωτόκολλα θα τηρούνται αν όλοι οι εκπαιδευτικοί κληθούν να κάνουν τηλεκπαίδευση από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σχολείο τους;

• Αφού υπερασπίζεστε το άνοιγμα των σχολείων λέγοντας ότι ο χρόνος είναι ικανός για ποιοτική μάθηση επειδή ο μειωμένος αριθμός (λόγω της εκ περιτροπής παρουσίας) μαθητών επιτρέπει την καλύτερη εκπαιδευτική διαδικασία, γιατί στο νέο νομοσχέδιο αυξάνετε τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα σε δημοτικά και νηπιαγωγεία;

• Πως μπορούμε να δεχτούμε τη διεξαγωγή του μαθήματός μας σε ζωντανή αναμετάδοση, γνωρίζοντας ότι παραβιάζει τις διατάξεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων εκπαιδευτικών και μαθητών μας αλλά και ότι κάτι τέτοιο καταργεί την απαιτούμενη ελευθερία του εκπαιδευτικού στην τάξη του, δημιουργώντας επικίνδυνες συνθήκες ελέγχου από οποιονδήποτε;

• Δεν θεωρούνται ειδικοί σε θέματα εκπαίδευσης οι εκπαιδευτικοί που εκπροσωπούνται μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα; Αν ναι, γιατί εκλήθησαν να εκφράσουν άποψη για το νέο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο κατά την ολιγοήμερη, εν μέσω πανδημίας, διαβούλευση και όχι στη διαδικασία κατάρτισής του;

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ.

Στην πρωτόγνωρη μάχη που έδωσε ο εκπαιδευτικός κόσμος με αυταπάρνηση η κατάθεση του νέου εκπαιδευτικού νομοσχεδίου σε χρόνο που ο εκπαιδευτικός κόσμος βιώνει την ιδιότυπη ‘ομηρία’ του covid 19, είναι αντιδημοκρατική (με βασικά συνταγματικά κατοχυρωμένα ατομικά δικαιώματα να βρίσκονται σε περιορισμό). Όταν όλοι είμαστε στρατευμένοι σε έναν εθνικό στόχο, ενέργειες σαν αυτή αν δεν είναι εκ του πονηρού είναι απλά εσφαλμένες.

Είναι προτέρημα ενός πολιτικού να επανεκτιμά γεγονότα, καταστάσεις, νομοσχέδια, να ανατροφοδοτεί την πολιτική του θέση και να κάνει τις αναγκαίες διορθώσεις και υποχωρήσεις.

Το περιμένουμε και από εσάς. 


Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λακωνίας

Μοιράσου το άρθρο:

Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας