notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Γιατί αξίζει να επενδύσετε στο Facebook τη διαφήμιση του eshop σας

slider_image
06-03-2020

Στα χέρια των διαφημιστών αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς συγκεντρώνει τους καταναλωτές του κόσμου σε ένα digital σημείο

Το Facebook κρατάει τα ηνία στα social media καθώς καταφέρνει να εξελίσσεται συνεχώς και να καινοτομεί, ανανεώνοντας το ενδιαφέρον μας, τόσο από την οπτική των χρηστών όσο και από εκείνη των διαφημιστών.

Όπως μπορείτε να κατανοήσετε πλήρως παρακολουθώντας digital marketing σεμιναρια, αυτό το κοινωνικό μέσο, που συνιστά ένα εξαιρετικά δημοφιλές σε παγκόσμιο επίπεδο «σημείο συνάντησης» για ανθρώπους κάθε ηλικίας, αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στον κλάδο του digital marketing τα τελευταία χρόνια.

Δείτε παρακάτω γιατί είναι σημαντικό να επενδύσετε στο Facebook για τη διαφήμιση του eshop σας και ποια είναι τα πλέον επικαιροποιημένα στοιχεία για το social μέσο, που αξίζει να έχετε κατά νου όταν διαμορφώνετε τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε για την προβολή της επιχείρησής σας.

Γιατί αξίζει να διαφημίσετε το eshop σας στο Facebook

Το Facebook δεν είναι απλά ένα κοινωνικό δίκτυο όπου συναντάμε τους αγαπημένους μας συγγενείς, φίλους, συναδέλφους και γνωστούς για να επικοινωνούμε.

Στα χέρια των διαφημιστών αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς συγκεντρώνει τους καταναλωτές του κόσμου σε ένα digital σημείο.

Εκτός από αυτό, το μέσο διαθέτει μια προηγμένη διαφημιστική πλατφόρμα που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της εποχής και «ανταγωνίζεται» σε επιλογές και αποτελεσματικότητα εκείνη της Google.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως το Facebook συνιστά το τρίτο δημοφιλέστερο site του κόσμου -έπεται των Google και YouTube- και αποτελεί, 16 χρόνια μετά την ίδρυσή του, το πλέον επιτυχημένο κοινωνικό δίκτυο.

Είτε «τρέχετε» ένα eshop ή φυσική επιχείρηση είτε παρέχετε υπηρεσίες, διαγράφοντας μια συνεπή ψηφιακή παρουσία στο Facebook, με την αξιοποίηση και της διαφήμισης, θα έχετε τη δυνατότητα να προωθήσετε με πολύ άμεσο και αποδοτικό τρόπο την επαγγελματική σας δραστηριότητα στο κοινό που στοχεύετε με βάση τα κριτήρια που εσείς ορίζετε.

Η σύγχρονη διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook σάς παρέχει την ευκαιρία να προσελκύσετε καταναλωτές τόσο από τους χρήστες της ιστοσελίδας αυτής όσο και από το θυγατρικό μέσο της εταιρείας, το Instagram.

Μπορείτε να προσελκύσετε το καταναλωτικό κοινό που σας ενδιαφέρει χρησιμοποιώντας ποικίλα κριτήρια για να προβάλλονται οι κατάλληλες διαφημιστικές καμπάνιες ανά ομάδα χρηστών, πάντα με ελεγχόμενο κόστος, ανάλογα με τον προϋπολογισμό που είναι διαθέσιμος.

Εφόσον ο στόχος σας είναι να αναπτύξετε την επαγγελματική σας ενασχόληση μέσω του Facebook, καλό είναι να μεριμνήσετε ώστε να μετέχετε σε ένα εξειδικευμένο και πρακτικό σεμινάριο για την αξιοποίηση του μέσου προς όφελος της δραστηριότητάς σας, ώστε να γλιτώσετε πολύ κόπο και χρήμα από την προβολή σας.

Τα TOP στοιχεία για τους χρήστες στο Facebook

Τα πιο σημαντικά στοιχεία που προκύπτουν από την ετήσια χρήση του Facebook σε παγκόσμιο επίπεδο καταδεικνύουν τις τάσεις στις προτιμήσεις των χρηστών, οι οποίες κρίνονται ως εξαιρετικά χρήσιμες για τη δημιουργία στρατηγικών και την εξαγωγή συμπερασμάτων.

Οι πολλά υποσχόμενοι χρήστες των 65+

Η πιο αξιοσημείωτη μεταβολή για το 2019 στις δημογραφικές καταστάσεις των χρηστών του Facebook είναι η ταχεία ανάπτυξη της ηλικιακής ομάδας 65+, τους χρήστες της γενιάς Silent, όπως τους αποκαλούν, σημειώνοντας αύξηση 40%. Από την άλλη πλευρά, οι χρήστες από τις γενιές Millennials και Boomers αυξήθηκαν μόνο κατά 2%, πιθανώς εξαιτίας της εμφάνισης ενός νέου νεανικού κοινωνικού δικτύου.

Περισσότερες πωλήσεις κάθε Τετάρτη & Πέμπτη

Η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο Facebook παρατηρείται την Τετάρτη και την Πέμπτη, κατά τις μεσημεριανές ώρες. Γι αυτό θεωρείται σημαντικό να διαφημίζεστε σε εκείνο το χρονικό πλαίσιο, οπότε είναι πιο πιθανό να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Προσπαθήστε να περιορίσετε τις ώρες που προβάλλονται οι διαφημίσεις σας τις ημέρες και ώρες με λιγότερη προσέλευση κόσμου, ώστε να περιορίσετε το περιττό κόστος και να προσαρμοστείτε στα δεδομένα του δικού σας κοινού στο επαγγελματικό Page σας.

94% της διαφημιστικής επένδυσης στα κινητά

Το 94% των εσόδων από διαφημίσεις στο Facebook προέρχεται από κινητά, ενώ μόνο ένα μόνο 6% προέρχεται από χρήστες που χρησιμοποιούν υπολογιστές. Αυτό το στοιχείο καταδεικνύει πως περισσότεροι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Facebook κυρίως από κινητά, γι αυτό οι διαφημιστές διοχετεύουν τις δαπάνες τους σε αυτά. Μην παραλείπετε να μεριμνάτε για τη βελτιστοποίηση του eshop σας ώστε να είναι όσο το δυνατόν φιλικό προς τις κινητές συσκευές.

Το Facebook κρατάει τα ηνία στα social media καθώς καταφέρνει να εξελίσσεται συνεχώς και να καινοτομεί, ανανεώνοντας το ενδιαφέρον μας, τόσο από την οπτική των χρηστών όσο και από εκείνη των διαφημιστών.

Όπως μπορείτε να κατανοήσετε πλήρως παρακολουθώντας digital marketing σεμιναρια, αυτό το κοινωνικό μέσο, που συνιστά ένα εξαιρετικά δημοφιλές σε παγκόσμιο επίπεδο «σημείο συνάντησης» για ανθρώπους κάθε ηλικίας, αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στον κλάδο του digital marketing τα τελευταία χρόνια.

Δείτε παρακάτω γιατί είναι σημαντικό να επενδύσετε στο Facebook για τη διαφήμιση του eshop σας και ποια είναι τα πλέον επικαιροποιημένα στοιχεία για το social μέσο, που αξίζει να έχετε κατά νου όταν διαμορφώνετε τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε για την προβολή της επιχείρησής σας.

Γιατί αξίζει να διαφημίσετε το eshop σας στο Facebook

Το Facebook δεν είναι απλά ένα κοινωνικό δίκτυο όπου συναντάμε τους αγαπημένους μας συγγενείς, φίλους, συναδέλφους και γνωστούς για να επικοινωνούμε.

Στα χέρια των διαφημιστών αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθώς συγκεντρώνει τους καταναλωτές του κόσμου σε ένα digital σημείο.

Εκτός από αυτό, το μέσο διαθέτει μια προηγμένη διαφημιστική πλατφόρμα που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της εποχής και «ανταγωνίζεται» σε επιλογές και αποτελεσματικότητα εκείνη της Google.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως το Facebook συνιστά το τρίτο δημοφιλέστερο site του κόσμου -έπεται των Google και YouTube- και αποτελεί, 16 χρόνια μετά την ίδρυσή του, το πλέον επιτυχημένο κοινωνικό δίκτυο.

Είτε «τρέχετε» ένα eshop ή φυσική επιχείρηση είτε παρέχετε υπηρεσίες, διαγράφοντας μια συνεπή ψηφιακή παρουσία στο Facebook, με την αξιοποίηση και της διαφήμισης, θα έχετε τη δυνατότητα να προωθήσετε με πολύ άμεσο και αποδοτικό τρόπο την επαγγελματική σας δραστηριότητα στο κοινό που στοχεύετε με βάση τα κριτήρια που εσείς ορίζετε.

Η σύγχρονη διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook σάς παρέχει την ευκαιρία να προσελκύσετε καταναλωτές τόσο από τους χρήστες της ιστοσελίδας αυτής όσο και από το θυγατρικό μέσο της εταιρείας, το Instagram.

Μπορείτε να προσελκύσετε το καταναλωτικό κοινό που σας ενδιαφέρει χρησιμοποιώντας ποικίλα κριτήρια για να προβάλλονται οι κατάλληλες διαφημιστικές καμπάνιες ανά ομάδα χρηστών, πάντα με ελεγχόμενο κόστος, ανάλογα με τον προϋπολογισμό που είναι διαθέσιμος.

Εφόσον ο στόχος σας είναι να αναπτύξετε την επαγγελματική σας ενασχόληση μέσω του Facebook, καλό είναι να μεριμνήσετε ώστε να μετέχετε σε ένα εξειδικευμένο και πρακτικό σεμινάριο για την αξιοποίηση του μέσου προς όφελος της δραστηριότητάς σας, ώστε να γλιτώσετε πολύ κόπο και χρήμα από την προβολή σας.

Τα TOP στοιχεία για τους χρήστες στο Facebook

Τα πιο σημαντικά στοιχεία που προκύπτουν από την ετήσια χρήση του Facebook σε παγκόσμιο επίπεδο καταδεικνύουν τις τάσεις στις προτιμήσεις των χρηστών, οι οποίες κρίνονται ως εξαιρετικά χρήσιμες για τη δημιουργία στρατηγικών και την εξαγωγή συμπερασμάτων.

Οι πολλά υποσχόμενοι χρήστες των 65+

Η πιο αξιοσημείωτη μεταβολή για το 2019 στις δημογραφικές καταστάσεις των χρηστών του Facebook είναι η ταχεία ανάπτυξη της ηλικιακής ομάδας 65+, τους χρήστες της γενιάς Silent, όπως τους αποκαλούν, σημειώνοντας αύξηση 40%. Από την άλλη πλευρά, οι χρήστες από τις γενιές Millennials και Boomers αυξήθηκαν μόνο κατά 2%, πιθανώς εξαιτίας της εμφάνισης ενός νέου νεανικού κοινωνικού δικτύου.

Περισσότερες πωλήσεις κάθε Τετάρτη & Πέμπτη

Η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο Facebook παρατηρείται την Τετάρτη και την Πέμπτη, κατά τις μεσημεριανές ώρες. Γι αυτό θεωρείται σημαντικό να διαφημίζεστε σε εκείνο το χρονικό πλαίσιο, οπότε είναι πιο πιθανό να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Προσπαθήστε να περιορίσετε τις ώρες που προβάλλονται οι διαφημίσεις σας τις ημέρες και ώρες με λιγότερη προσέλευση κόσμου, ώστε να περιορίσετε το περιττό κόστος και να προσαρμοστείτε στα δεδομένα του δικού σας κοινού στο επαγγελματικό Page σας.

94% της διαφημιστικής επένδυσης στα κινητά

Το 94% των εσόδων από διαφημίσεις στο Facebook προέρχεται από κινητά, ενώ μόνο ένα μόνο 6% προέρχεται από χρήστες που χρησιμοποιούν υπολογιστές. Αυτό το στοιχείο καταδεικνύει πως περισσότεροι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Facebook κυρίως από κινητά, γι αυτό οι διαφημιστές διοχετεύουν τις δαπάνες τους σε αυτά. Μην παραλείπετε να μεριμνάτε για τη βελτιστοποίηση του eshop σας ώστε να είναι όσο το δυνατόν φιλικό προς τις κινητές συσκευές.

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας