notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Πώς να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών στο eshop σας

slider_image
03-03-2020

Όλα τα τελευταία trends του ηλεκτρονικού εμπορίου

Αν είστε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος που εμπορεύεται προϊόντα και υπηρεσίες, σε αυτό το άρθρο ακολουθούν χρήσιμα tips για να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών σας.

Πώς λοιπόν μπορεί με την κατάλληλη κατασκευή ιστοσελίδας να γίνει το eshop σας πιο φιλικό και ελκυστικό στους επισκέπτες και κατά συνέπεια να αυξηθεί το πελατολόγιό σας;

Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει όλα τα τελευταία trends του ηλεκτρονικού εμπορίου που αναμένεται να δούμε το 2020:

1. Συλλογή δεδομένων

Είναι πολύ σημαντικό στην ιστοσελίδα σας να υπάρχει η δυνατότητα συλλογής δεδομένων από την δραστηριότητα των επισκεπτών, ώστε μετά να γίνονται οι κατάλληλες προτάσεις ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός.

Αυτό μπορεί να γίνει με τη βοήθεια ειδικής πλατφόρμας στην κατασκευή ιστοσελίδας, η οποία θα συλλέγει διάφορα δεδομένα και στατιστικά, όπως πόσο συχνά κάποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα και ποια προϊόντα τον ενδιαφέρουν.

Έτσι, δεν θα χάνουν χρόνο οι πελάτες σας ψάχνοντας αυτό που θέλουν και θα εμφανίζονται προτάσεις και προσφορές από παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες, κεντρίζοντας αμέσως το ενδιαφέρον τους.

2. Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας

Πολλές φορές δημιουργούνται κάποιες απορίες στους πελάτες, οι οποίοι χρειάζονται διευκρινίσεις, ώστε να είναι σίγουροι για αυτό που θέλουν.

Επειδή όμως συνήθως δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν απαντήσεις σε τηλέφωνα και e-mail, μπορείτε να προσθέσετε τη λειτουργία ειδικού chat με αυτόματες απαντήσεις, στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Το chat λοιπόν θα μπορεί σαν πωλητής να απαντάει άμεσα στις περισσότερες ερωτήσεις των πελατών και με λεπτομέρειες, αφού θα γνωρίζει ποιες είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις που κάνουν.

3. Δωρεάν επιστροφές

Εκτός από το free shipping, το οποίο έχει καθιερωθεί σε πολλά eshops και ενθαρρύνει τους πελάτες, η νέα τάση είναι τώρα και οι δωρεάν επιστροφές προϊόντων.

Αυτό σημαίνει δηλαδή ότι αν κάποιος πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος από αυτό που επέλεξε να αγοράσει, έχει τη δυνατότητα να το στείλει πίσω στην εταιρεία, χωρίς να επιβαρύνεται με τα  έξοδα αποστολής.

Και ενώ ακόμα κάμποσες εταιρείες είναι επιφυλακτικές, ολοένα και περισσότερες έχουν αρχίσει να υιοθετούν την παροχή δωρεάν επιστροφών.

Εκτιμάται ότι έτσι οι πελάτες ενθαρρύνονται να δοκιμάσουν και να δουν από κοντά πολλά  προϊόντα, αφού online δεν μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος 100% μόνο από περιγραφές και φωτογραφίες για αυτό που αγοράζει.

Σκεφτείτε το λοιπόν και εσείς για το eshop σας, καθώς μπορεί να αποφέρει έξτρα κέρδη αν αυξηθούν οι αγορές και οι επιστροφές δεν είναι τόσο πολλές.

4. Εμπόριο φιλικό προς το περιβάλλον

Η κλιματική αλλαγή και η προστασία του περιβάλλοντος έχει γίνει πλέον μείζον θέμα που απασχολεί πολλούς ανθρώπους, κάποιοι από τους οποίους είναι και δυνητικά πελάτες σας.

Δηλώνοντας ότι εφαρμόζετε πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον, όπως χρήση συσκευασιών που δεν είναι φτιαγμένες από πλαστικό, δημιουργείτε ένα προφίλ μιας εταιρείας που έχει ήθος και δεν ενδιαφέρεται μόνο για το κέρδος.

5. Πρόσβαση σε αξιολογήσεις

Οι αξιολογήσεις είναι από τα πρώτα πράγματα που κοιτάει ένας πελάτης, ώστε να δει την  άποψη του κόσμου.

Δώστε λοιπόν τη δυνατότητα αξιολόγησης στο site σας, ώστε να δείξετε αυτοπεποίθηση, και προσθέστε links με αξιολογήσεις που έχουν γίνει στη Google και στα  social media.

Αν είστε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος που εμπορεύεται προϊόντα και υπηρεσίες, σε αυτό το άρθρο ακολουθούν χρήσιμα tips για να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών σας.

Πώς λοιπόν μπορεί με την κατάλληλη κατασκευή ιστοσελίδας να γίνει το eshop σας πιο φιλικό και ελκυστικό στους επισκέπτες και κατά συνέπεια να αυξηθεί το πελατολόγιό σας;

Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει όλα τα τελευταία trends του ηλεκτρονικού εμπορίου που αναμένεται να δούμε το 2020:

1. Συλλογή δεδομένων

Είναι πολύ σημαντικό στην ιστοσελίδα σας να υπάρχει η δυνατότητα συλλογής δεδομένων από την δραστηριότητα των επισκεπτών, ώστε μετά να γίνονται οι κατάλληλες προτάσεις ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός.

Αυτό μπορεί να γίνει με τη βοήθεια ειδικής πλατφόρμας στην κατασκευή ιστοσελίδας, η οποία θα συλλέγει διάφορα δεδομένα και στατιστικά, όπως πόσο συχνά κάποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα και ποια προϊόντα τον ενδιαφέρουν.

Έτσι, δεν θα χάνουν χρόνο οι πελάτες σας ψάχνοντας αυτό που θέλουν και θα εμφανίζονται προτάσεις και προσφορές από παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες, κεντρίζοντας αμέσως το ενδιαφέρον τους.

2. Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας

Πολλές φορές δημιουργούνται κάποιες απορίες στους πελάτες, οι οποίοι χρειάζονται διευκρινίσεις, ώστε να είναι σίγουροι για αυτό που θέλουν.

Επειδή όμως συνήθως δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν απαντήσεις σε τηλέφωνα και e-mail, μπορείτε να προσθέσετε τη λειτουργία ειδικού chat με αυτόματες απαντήσεις, στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Το chat λοιπόν θα μπορεί σαν πωλητής να απαντάει άμεσα στις περισσότερες ερωτήσεις των πελατών και με λεπτομέρειες, αφού θα γνωρίζει ποιες είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις που κάνουν.

3. Δωρεάν επιστροφές

Εκτός από το free shipping, το οποίο έχει καθιερωθεί σε πολλά eshops και ενθαρρύνει τους πελάτες, η νέα τάση είναι τώρα και οι δωρεάν επιστροφές προϊόντων.

Αυτό σημαίνει δηλαδή ότι αν κάποιος πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος από αυτό που επέλεξε να αγοράσει, έχει τη δυνατότητα να το στείλει πίσω στην εταιρεία, χωρίς να επιβαρύνεται με τα  έξοδα αποστολής.

Και ενώ ακόμα κάμποσες εταιρείες είναι επιφυλακτικές, ολοένα και περισσότερες έχουν αρχίσει να υιοθετούν την παροχή δωρεάν επιστροφών.

Εκτιμάται ότι έτσι οι πελάτες ενθαρρύνονται να δοκιμάσουν και να δουν από κοντά πολλά  προϊόντα, αφού online δεν μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος 100% μόνο από περιγραφές και φωτογραφίες για αυτό που αγοράζει.

Σκεφτείτε το λοιπόν και εσείς για το eshop σας, καθώς μπορεί να αποφέρει έξτρα κέρδη αν αυξηθούν οι αγορές και οι επιστροφές δεν είναι τόσο πολλές.

4. Εμπόριο φιλικό προς το περιβάλλον

Η κλιματική αλλαγή και η προστασία του περιβάλλοντος έχει γίνει πλέον μείζον θέμα που απασχολεί πολλούς ανθρώπους, κάποιοι από τους οποίους είναι και δυνητικά πελάτες σας.

Δηλώνοντας ότι εφαρμόζετε πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον, όπως χρήση συσκευασιών που δεν είναι φτιαγμένες από πλαστικό, δημιουργείτε ένα προφίλ μιας εταιρείας που έχει ήθος και δεν ενδιαφέρεται μόνο για το κέρδος.

5. Πρόσβαση σε αξιολογήσεις

Οι αξιολογήσεις είναι από τα πρώτα πράγματα που κοιτάει ένας πελάτης, ώστε να δει την  άποψη του κόσμου.

Δώστε λοιπόν τη δυνατότητα αξιολόγησης στο site σας, ώστε να δείξετε αυτοπεποίθηση, και προσθέστε links με αξιολογήσεις που έχουν γίνει στη Google και στα  social media.

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας