Ένα απίστευτο γεγονός συνέβη σε μια πολεοδομία (προς το παρόν δεν αναφέρουμε σε ποια και πού στην Ελλάδα ή τον κόσμο), όταν υπάλληλος της Πολεοδομίας φέρεται να έδωσε στον γιο του που είναι ιδιώτης Μηχανικός πρωτότυπα έγγραφα του κτηματολογίου και ο πολίτης αναζητά τα έγγραφα και αυτά δεν τα βρίσκουν!!!

Όπως μας είπε ο πολίτης, ζήτησε από την Πολεοδομία τα σχέδια του σπιτιού του και ο υπάλληλος του είπε ότι υπάρχει μάλλον κάποια μικρή αυθαιρεσία, αλλά να μην ανησυχεί γιατί θα την τακτοποιήσει ο γιος του που είναι ιδιώτης Μηχανικός.

Ο πολίτης φοβούμενος στην αρχή για την εξέλιξη των εγγράφων για την υποτιθέμενη τακτοποίηση, είπε εντάξει και έτσι ο ιδιώτης Μηχανικός και γιος του υπαλλήλου της Πολεοδομίας, ήρθε σε επαφή με τον πολίτη, όπου για να τακτοποιήσει αυτή την εκκρεμότητα του ζήτησε 1000 ευρώ ως αμοιβή για τις υπηρεσίες του.

Έως εδώ δεν μπορεί να πει κάποιος ότι υπάρχει κάτι ιδιαίτερα μεμπτό, αν ισχύουν όλα αυτά που μας είπε ο πολίτης.

Τα πράγματα όμως άρχισαν να παίρνουν άλλη τροπή, όταν ο πολίτης ζήτησε τη γνώμη και δεύτερου ιδιώτη Μηχανικού, ο οποίος ζήτησε τα σχέδια του σπιτιού που βρίσκονται στην Πολεοδομία.

Τότε ο πολίτης επιστρέφει στην Πολεοδομία για να πάρει αντίγραφο των σχεδίων. Ο υπάλληλος όμως δεν τα βρίσκει και υποθέτει εν τέλει, ότι μάλλον τα έχει δώσει στον γιό του τον ιδιώτη Μηχανικό.

Ο πολίτης δυσανασχετεί γιατί ταξίδεψε τόσα χιλιόμετρα και δεν έκανε τη δουλειά του, ενώ ο υπάλληλος του είπε ότι θα φροντίσει να έχει τα σχέδια μέχρι το μεσημέρι.

Δεν θα σταθούμε στο γεγονός ότι ο υπάλληλος έδινε δουλειές προτείνοντας τον γιο του για τις τακτοποιήσεις, δεν θα σταθούμε ότι έδωσε ο ίδιος υπάλληλος προσωπικά δεδομένα στον γιο του, δεδομένα που έπρεπε να λάβει ο πολίτης και να τα δώσει ο πολίτης στον ιδιώτη Μηχανικό σύμφωνα με τον νέο Ευρωπαϊκό νόμο GDPR!!!

Θα σταθούμε στο γεγονός ότι ο υπάλληλος έδωσε τα πρωτότυπα σχέδια στον γιο του, τα οποία αν χαθούν τι θα γίνει; Και γιατί πρέπει οι πολίτες να υπόκεινται τέτοια ταλαιπωρία;

Καλό είναι οι ανώτεροι των υπαλλήλων αυτής της υπηρεσίας (π.χ. οι Δήμαρχοι) να ελέγχουν τις υπηρεσίες τους και να φροντίζουν τέτοια γεγονότα να φτάνουν στα αυτιά τους, πριν φτάσουν στα ΜΜΕ...

Τέλος, οι υπάλληλοι να είναι σίγουροι ότι όσοι κάνουν σωστά τη δουλειά τους θα τους παινεύουμε, θα τους λέμε πολλά μπράβο (και ευτυχώς είναι η πλειονότητα αυτοί οι εργαζόμενοι), αλλά όσοι νομίζουν ότι έχουν ανοίξει «μαγαζάκι» σε κρατικές υπηρεσίες θα μας βρουν απέναντι.