Να θυμίσουμε ότι το «νέο λιμάνι» του Γυθείου εγκαινιάστηκε τον Αύγουστο του 2017 και φτάνουμε μετά από 2 χρόνια λειτουργίας να βλέπουμε τα κρουαζιερόπλοια να δένουν αρόδο και να βγάζουν τους επιβάτες με λάντζες, όπως γινόταν δηλαδή τόσα χρόνια και πριν δοθούν πάνω από 14 εκ. για την επέκτασή του, όπου σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις των φορέων, θα δένουν εκεί πλοία έως 250 μέτρα.

Την Τρίτη 23 Ιουλίου λοιπόν, έφτασε το κρουαζιερόπλοιο Riviera με προορισμό την Ιταλία.

Το πλοίο αυτό που κατασκευάστηκε το 2012 έχει 800 άτομα προσωπικό, μήκος 239 μέτρα και βύθισμα 7,3 μέτρα. Σύμφωνα λοιπόν με τις προδιαγραφές του νέου λιμένα Γυθείου, το πλοίο αυτό θα μπορεί να δέσει στην εξωτερική πλευρά του λιμενοβραχίονα και οι επιβάτες του να κατεβούν από τις σκάλες και όχι με λάντζες, οι οποίες, από που έρχονται και πόσο κοστίζουν;



Ποιος είναι λοιπόν ο λόγος που δεν δένει αυτό το καράβι (και πολλά άλλα μικρότερα) στο Γύθειο;

Υπεύθυνος για το λιμάνι από την παράδοσή του και μετά, είναι ο Δήμος της Ανατολικής Μάνης και συγκεκριμένα τη διαχείρισή του έχει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

Οπότε καλούμε τον Δήμο Ανατολικής Μάνης να μας απαντήσει επίσημα, γιατί δεν έδεσε αυτό το κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι. Τι φταίει; Είναι ελαττωματικό το λιμάνι; Δεν υπάρχουν σκάφη - πιλότοι; Είναι υψηλά τα έξοδα ελλιμενισμού; Υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα;



Κάποιος θα πρέπει να δώσει μια εξήγηση! Πληρώσαμε (ως φορολογούμενοι) 14 -15 εκ. ευρώ για ένα λιμάνι όπου θα μπορούν να δένουν πλοία έως 250 μέτρα αλλά αυτό δεν γίνεται;