Πορεία και καθιστική διαμαρτυρία από φοιτητές της Νοσηλευτικής στο κέντρο της Σπάρτης!
Μοιράσου το άρθρο:
04-04-2019
Πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Σπάρτης και καθιστική διαμαρτυρία στη διασταύρωση των οδών Κων. Παλαιολόγου και Λυκούργου πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Πέμπτης 4 Απριλίου, σπουδαστές του Τμήματος Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, οι οποίοι έχουν προχωρήσει και στην κατάληψη της σχολής τους. Κρατώντας πανό που έγραφαν «Απαιτούμε άρτια κλινική εκπαίδευση - Υλικοτεχνικές υποδομές - Σίτιση και στέγαση», «Στο σάπιο σύστημά σας, σάπια και η Παιδεία, εμείς ονειρευόμαστε μια άλλη κοινωνία» και φωνάζοντας συνθήματα όπως «Οι νοσηλευτές είναι αγωνιστές, παλεύουνε για μόρφωση και δωρεάν σπουδές» και «Αν θέλετε σχολές, φτιάξτε υποδομές», έστειλαν το μήνυμά τους προς πάσα κατεύθυνση.
Πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Σπάρτης και καθιστική διαμαρτυρία στη διασταύρωση των οδών Κων. Παλαιολόγου και Λυκούργου πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Πέμπτης 4 Απριλίου, σπουδαστές του Τμήματος Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, οι οποίοι έχουν προχωρήσει και στην κατάληψη της σχολής τους.
Κρατώντας πανό που έγραφαν «Απαιτούμε άρτια κλινική εκπαίδευση - Υλικοτεχνικές υποδομές - Σίτιση και στέγαση», «Στο σάπιο σύστημά σας, σάπια και η Παιδεία, εμείς ονειρευόμαστε μια άλλη κοινωνία» και φωνάζοντας συνθήματα όπως «Οι νοσηλευτές είναι αγωνιστές, παλεύουνε για μόρφωση και δωρεάν σπουδές» και «Αν θέλετε σχολές, φτιάξτε υποδομές», έστειλαν το μήνυμά τους προς πάσα κατεύθυνση.
.
Κρατώντας πανό που έγραφαν «Απαιτούμε άρτια κλινική εκπαίδευση - Υλικοτεχνικές υποδομές - Σίτιση και στέγαση», «Στο σάπιο σύστημά σας, σάπια και η Παιδεία, εμείς ονειρευόμαστε μια άλλη κοινωνία» και φωνάζοντας συνθήματα όπως «Οι νοσηλευτές είναι αγωνιστές, παλεύουνε για μόρφωση και δωρεάν σπουδές» και «Αν θέλετε σχολές, φτιάξτε υποδομές», έστειλαν το μήνυμά τους προς πάσα κατεύθυνση.
.
Πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Σπάρτης και καθιστική διαμαρτυρία στη διασταύρωση των οδών Κων. Παλαιολόγου και Λυκούργου πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Πέμπτης 4 Απριλίου, σπουδαστές του Τμήματος Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, οι οποίοι έχουν προχωρήσει και στην κατάληψη της σχολής τους.
Κρατώντας πανό που έγραφαν «Απαιτούμε άρτια κλινική εκπαίδευση - Υλικοτεχνικές υποδομές - Σίτιση και στέγαση», «Στο σάπιο σύστημά σας, σάπια και η Παιδεία, εμείς ονειρευόμαστε μια άλλη κοινωνία» και φωνάζοντας συνθήματα όπως «Οι νοσηλευτές είναι αγωνιστές, παλεύουνε για μόρφωση και δωρεάν σπουδές» και «Αν θέλετε σχολές, φτιάξτε υποδομές», έστειλαν το μήνυμά τους προς πάσα κατεύθυνση.
.
Κρατώντας πανό που έγραφαν «Απαιτούμε άρτια κλινική εκπαίδευση - Υλικοτεχνικές υποδομές - Σίτιση και στέγαση», «Στο σάπιο σύστημά σας, σάπια και η Παιδεία, εμείς ονειρευόμαστε μια άλλη κοινωνία» και φωνάζοντας συνθήματα όπως «Οι νοσηλευτές είναι αγωνιστές, παλεύουνε για μόρφωση και δωρεάν σπουδές» και «Αν θέλετε σχολές, φτιάξτε υποδομές», έστειλαν το μήνυμά τους προς πάσα κατεύθυνση.
.
















































