Η Αντιπεριφερειάρχης ευχαρίστησε τον απερχόμενο Διοικητή κ. Χατζηνικολάου για την άψογη συνεργασία κατά την διάρκεια της θητείας του ως Διοικητής του ΚΕΕΜ Σπάρτης. Κατά την διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της κας Τζανετέα και του νέου Διοικητή κ. Χρυσακόπουλου και συμφωνήθηκε ότι είναι απαραίτητο να συνεχιστεί η συνεργασία Περιφέρειας και Στρατού.
Επίσης, ο νέος Διοικητής του ΚΕΕΜ Σπάρτης, επισκέφθηκε μαζί με τον απελθόντα Διοικητή, το γραφείο του Δημάρχου Σπάρτης Βαγγέλη Βαλιώτη. Ο Δήμαρχος Σπάρτης ευχαρίστησε τον απερχόμενο Διοικητή κ. Χατζηνικολάου για την εξαιρετική συνεργασία που είχαν κατά τη διάρκεια της διετούς θητείας του, ενώ παράλληλα συνεχάρη τον Ταξίαρχο κ. Χρυσακόπουλο για την ανάληψη των καθηκόντων του, ευχόμενος καλή επιτυχία στο έργο του.

















































