notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Instagram: 3 πράγματα που εμποδίζουν την ανάπτυξή σας

slider_image
28-02-2019

Αξιοποιείτε το Instagram για να προωθήσετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο Διαδίκτυο; Πολύ καλά κάνετε!

Το Instagram μπορεί να αναδειχθεί ως το πλέον κατάλληλο μέσο για να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, με πρακτικές που αναλύονται σε βάθος στα επαγγελματικά σεμινάρια marketing του Leader School, αρκεί όμως να αποφύγετε τα λάθη στα οποία υποπίπτουν αρκετές επιχειρήσεις, «σαμποτάροντας» την ανάπτυξή τους.

Δείτε παρακάτω τα 3 πιο συχνά λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις όταν χρησιμοποιούν το Instagram και τι πρέπει να κάνετε εσείς για να καταφέρετε να τα αποφύγετε και να επιτύχετε τους στρατηγικούς σας στόχους.

Διαφημιστείτε στο Instagram

Πολλοί χρήστες του Instagram που διαθέτουν επιχειρηματικό προφίλ για την προώθηση της δραστηριότητάς τους, δεν αξιοποιούν επαρκώς τις προηγμένες διαφημιστικές επιλογές του μέσου.

Στο Instagram μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις για το Stories, διαφημίσεις με φωτογραφίες ή βίντεο, αλλά και διαφημίσεις με εναλλαγή εικόνων ή με συλλογή -αφού πρόκειται καθαρά για ένα φωτοκεντρικό μέσο.

Διαφήμιση στο Stories: Τα Stories που δημιουργείτε εμφανίζονται σε ολόκληρη την οθόνη των κινητών, χωρίς άλλα στοιχεία που αποσπούν την προσοχή των χρηστών.

Διαφήμιση με φωτογραφίες: Μπορείτε να προβάλετε τη δραστηριότητά σας με φωτογραφίες στον ευκρινή και καλαίσθητο καμβά του Instagram.

Διαφήμιση με βίντεο: Αξιοποιήστε τη δυναμικότητα του συνδυασμού εικόνας - ήχου - κίνησης που σας παρέχει η επιλογή διαφήμισης με βίντεο για να διαφημίζεστε με υλικό έως 60 δευτερολέπτων.

Διαφήμιση με εναλλαγή εικόνων: Προσφέρετε στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα να βλέπουν περισσότερες φωτογραφίες ή βίντεο σε μία διαφήμιση.

Διαφήμιση με συλλογή: Διαμοιράστε… έμπνευση στο κοινό σας με εικόνες ή και βίντεο προκειμένου να προωθήσετε ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή lifestyle.

Η διαφήμιση στο Instagram μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την επιχείρησή σας να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα σε κάθε επίπεδο. Αξιοποιώντας τις επιλογές που σας προσφέρει, αυξάνετε την αναγνωρισιμότητα του brand name σας, ενισχύετε την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας και εκτινάσσετε τις πωλήσεις σας.

Διαχειριστείτε τα μηνύματα των χρηστών

Πολλές επιχειρήσεις υποπίπτουν στο σφάλμα να μην απαντούν στα σχόλια και τα μηνύματα των χρηστών, εξανεμίζοντας έτσι κάθε πιθανότητα να τους μετατρέψουν από ενδιαφερόμενους σε πελάτες τους.

Χρησιμοποιήστε το Instagram Direct για να απαντάτε στο κοινό σας, είτε τα μηνύματα που λαμβάνετε είναι θετικά είτε αρνητικά. Με αυτόν τον τρόπο αλληλεπιδράτε μαζί τους, λύνετε τις απορίες τους, ενθαρρύνετε το ενδιαφέρον τους για την επιχείρησή σας και αυξάνετε τις πιθανότητες να σας εμπιστευτούν για τις αγορές τους.

Διαχειριστείτε με ευκολία τα σχόλια και τα μηνύματα μέσω του Direct με τα κατάλληλα φίλτρα που παρέχει το μέσο στα επιχειρηματικά προφίλ, για να μην αφήνετε κανένα αναπάντητο. Έχετε κατά νου πως είναι σημαντικό για τους χρήστες να λαμβάνουν απάντηση από την επιχείρησή σας, όταν ζητούν να ενημερωθούν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ή να παραπονεθούν. Προσφέρετε γρήγορη απόκριση στον κάθε ένα από αυτούς, ενθαρρύνοντάς τους να προχωρήσουν σε αγορά ή να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας.

Διατηρείτε ακμαίο το ενδιαφέρον των χρηστών

Πολλές δημοσιεύσεις από επιχειρηματικά προφίλ δεν καταφέρνουν να προσελκύσουν τους χρήστες που επιδιώκουν επειδή αναπαράγουν το ίδιο οπτικοακουστικό υλικό, μήνυμα ή στιλ ξανά και ξανά.

Είναι ζωτικής σημασίας στοιχείο η πρωτοτυπία για κάθε δημοσίευση, οργανική ή χορηγούμενη, που αναρτάτε στο προφίλ της δικής σας επιχείρησης, αν θέλετε να διατηρήσετε ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού σας ή αν επιδιώκετε να προσελκύσετε νέους χρήστες.

Επιλέξτε προσεκτικά τις φωτογραφίες/βίντεο που αναρτάτε στο Instagram ώστε να αυξάνετε κάθε φορά το engagement, δηλαδή το πλήθος των χρηστών που αλληλεπιδρούν μαζί σας, κοινοποιώντας, κάνοντας κλικ ή σχολιάζοντας μια δημοσίευση.

Μια καλή ιδέα είναι να προωθήσετε μεταξύ άλλων και υλικό που προέρχεται από το κοινό σας, όπως για παράδειγμα τη φωτογραφία ενός χρήστη που δοκιμάζει το προϊόν σας. Με αυτόν τον τρόπο δίνετε αξία στους χρήστες που σας ακολουθούν και ενθαρρύνετε ακόμα περισσότερους να αναρτούν υλικό σχετικό με τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας.

Δώστε επιπλέον προσοχή στην ποιότητα του περιεχομένου που αναρτάτε στο επιχειρηματικό σας προφίλ. Πέρα από τη φωτογραφία/βίντεο, πρέπει το κείμενο που συνοδεύει το οπτικό υλικό να είναι προσεγμένο και ελκυστικό. Δεν έχετε παρά να πειραματιστείτε για να διαπιστώσετε τι αρέσει περισσότερο στο δικό σας κοινό.

Μπορείτε να αξιοποιήσετε καλύτερα και τα hashtags για να προσεγγίσετε περισσότερους χρήστες. Μέσω των hashtags οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να εντοπίσουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει γι αυτό εσείς χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσετε στρατηγικά ώστε το brand name σας, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας να εμφανίζονται τη σωστή στιγμή στην οθόνη των ανθρώπων που αναζητούν κάτι σχετικό.

Το Instagram μπορεί να αναδειχθεί ως το πλέον κατάλληλο μέσο για να προβάλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, με πρακτικές που αναλύονται σε βάθος στα επαγγελματικά σεμινάρια marketing του Leader School, αρκεί όμως να αποφύγετε τα λάθη στα οποία υποπίπτουν αρκετές επιχειρήσεις, «σαμποτάροντας» την ανάπτυξή τους.

Δείτε παρακάτω τα 3 πιο συχνά λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις όταν χρησιμοποιούν το Instagram και τι πρέπει να κάνετε εσείς για να καταφέρετε να τα αποφύγετε και να επιτύχετε τους στρατηγικούς σας στόχους.

Διαφημιστείτε στο Instagram

Πολλοί χρήστες του Instagram που διαθέτουν επιχειρηματικό προφίλ για την προώθηση της δραστηριότητάς τους, δεν αξιοποιούν επαρκώς τις προηγμένες διαφημιστικές επιλογές του μέσου.

Στο Instagram μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις για το Stories, διαφημίσεις με φωτογραφίες ή βίντεο, αλλά και διαφημίσεις με εναλλαγή εικόνων ή με συλλογή -αφού πρόκειται καθαρά για ένα φωτοκεντρικό μέσο.

Διαφήμιση στο Stories: Τα Stories που δημιουργείτε εμφανίζονται σε ολόκληρη την οθόνη των κινητών, χωρίς άλλα στοιχεία που αποσπούν την προσοχή των χρηστών.

Διαφήμιση με φωτογραφίες: Μπορείτε να προβάλετε τη δραστηριότητά σας με φωτογραφίες στον ευκρινή και καλαίσθητο καμβά του Instagram.

Διαφήμιση με βίντεο: Αξιοποιήστε τη δυναμικότητα του συνδυασμού εικόνας - ήχου - κίνησης που σας παρέχει η επιλογή διαφήμισης με βίντεο για να διαφημίζεστε με υλικό έως 60 δευτερολέπτων.

Διαφήμιση με εναλλαγή εικόνων: Προσφέρετε στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα να βλέπουν περισσότερες φωτογραφίες ή βίντεο σε μία διαφήμιση.

Διαφήμιση με συλλογή: Διαμοιράστε… έμπνευση στο κοινό σας με εικόνες ή και βίντεο προκειμένου να προωθήσετε ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή lifestyle.

Η διαφήμιση στο Instagram μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την επιχείρησή σας να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα σε κάθε επίπεδο. Αξιοποιώντας τις επιλογές που σας προσφέρει, αυξάνετε την αναγνωρισιμότητα του brand name σας, ενισχύετε την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας και εκτινάσσετε τις πωλήσεις σας.

Διαχειριστείτε τα μηνύματα των χρηστών

Πολλές επιχειρήσεις υποπίπτουν στο σφάλμα να μην απαντούν στα σχόλια και τα μηνύματα των χρηστών, εξανεμίζοντας έτσι κάθε πιθανότητα να τους μετατρέψουν από ενδιαφερόμενους σε πελάτες τους.

Χρησιμοποιήστε το Instagram Direct για να απαντάτε στο κοινό σας, είτε τα μηνύματα που λαμβάνετε είναι θετικά είτε αρνητικά. Με αυτόν τον τρόπο αλληλεπιδράτε μαζί τους, λύνετε τις απορίες τους, ενθαρρύνετε το ενδιαφέρον τους για την επιχείρησή σας και αυξάνετε τις πιθανότητες να σας εμπιστευτούν για τις αγορές τους.

Διαχειριστείτε με ευκολία τα σχόλια και τα μηνύματα μέσω του Direct με τα κατάλληλα φίλτρα που παρέχει το μέσο στα επιχειρηματικά προφίλ, για να μην αφήνετε κανένα αναπάντητο. Έχετε κατά νου πως είναι σημαντικό για τους χρήστες να λαμβάνουν απάντηση από την επιχείρησή σας, όταν ζητούν να ενημερωθούν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ή να παραπονεθούν. Προσφέρετε γρήγορη απόκριση στον κάθε ένα από αυτούς, ενθαρρύνοντάς τους να προχωρήσουν σε αγορά ή να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας.

Διατηρείτε ακμαίο το ενδιαφέρον των χρηστών

Πολλές δημοσιεύσεις από επιχειρηματικά προφίλ δεν καταφέρνουν να προσελκύσουν τους χρήστες που επιδιώκουν επειδή αναπαράγουν το ίδιο οπτικοακουστικό υλικό, μήνυμα ή στιλ ξανά και ξανά.

Είναι ζωτικής σημασίας στοιχείο η πρωτοτυπία για κάθε δημοσίευση, οργανική ή χορηγούμενη, που αναρτάτε στο προφίλ της δικής σας επιχείρησης, αν θέλετε να διατηρήσετε ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού σας ή αν επιδιώκετε να προσελκύσετε νέους χρήστες.

Επιλέξτε προσεκτικά τις φωτογραφίες/βίντεο που αναρτάτε στο Instagram ώστε να αυξάνετε κάθε φορά το engagement, δηλαδή το πλήθος των χρηστών που αλληλεπιδρούν μαζί σας, κοινοποιώντας, κάνοντας κλικ ή σχολιάζοντας μια δημοσίευση.

Μια καλή ιδέα είναι να προωθήσετε μεταξύ άλλων και υλικό που προέρχεται από το κοινό σας, όπως για παράδειγμα τη φωτογραφία ενός χρήστη που δοκιμάζει το προϊόν σας. Με αυτόν τον τρόπο δίνετε αξία στους χρήστες που σας ακολουθούν και ενθαρρύνετε ακόμα περισσότερους να αναρτούν υλικό σχετικό με τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας.

Δώστε επιπλέον προσοχή στην ποιότητα του περιεχομένου που αναρτάτε στο επιχειρηματικό σας προφίλ. Πέρα από τη φωτογραφία/βίντεο, πρέπει το κείμενο που συνοδεύει το οπτικό υλικό να είναι προσεγμένο και ελκυστικό. Δεν έχετε παρά να πειραματιστείτε για να διαπιστώσετε τι αρέσει περισσότερο στο δικό σας κοινό.

Μπορείτε να αξιοποιήσετε καλύτερα και τα hashtags για να προσεγγίσετε περισσότερους χρήστες. Μέσω των hashtags οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να εντοπίσουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει γι αυτό εσείς χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσετε στρατηγικά ώστε το brand name σας, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας να εμφανίζονται τη σωστή στιγμή στην οθόνη των ανθρώπων που αναζητούν κάτι σχετικό.

Μοιράσου το άρθρο:

Η APELA προτείνει

image

images Επιχειρηματικά νέα
04-12-2020

Ανάγνωση μέσα στις γιορτές!











Apela Real Estate

Κτηματομεσιτικό Γραφείο Λακωνίας