Πώς θα αυξήσετε τους πελάτες & τα κέρδη του eshop σας

29/01/2019

  • Εκτύπωση
  • Σμίκρυνση
  • Επαναφορά
  • Μεγέθυνση
Πήρατε την απόφαση να επεκτείνετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο Διαδίκτυο, πιθανώς με το σκεπτικό «αφού το κάνουν όλοι, γιατί όχι και εγώ;».

Κατασκευάζοντας ένα eshop με σωστή δομή και καλαίσθητο design, προνοώντας από την αρχή για τις προϋποθέσεις που θέτει η διαφημιση adwords (google ads), αυξάνονται οι πιθανότητες να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες ώστε η επένδυσή σας να αποφέρει καρπούς, πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις και τα κέρδη σας.

Διαβάστε παρακάτω ποιες μικρές αλλά καθοριστικές λεπτομέρειες χρειάζεται να προσέξετε στο eshop σας κατά το στάδιο της κατασκευής του με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών που το επισκέπτονται αλλά και την ενίσχυση της επιχειρηματικής σας βιωσιμότητας.

Πείτε «ναι» στην απλότητα

Ζητήστε από τον συνεργάτη σας να δημιουργήσει ένα εύχρηστο μενού στο eshop σας ώστε οι χρήστες να είναι σε θέση να εντοπίζουν ακριβώς αυτό που αναζητούν. Φροντίστε οι κυριότερες επιλογές πλοήγησης να βρίσκονται κατά μήκος της ιστοσελίδας σε οριζόντια σειρά, κατά προτίμηση κάτω από το λογότυπο της επιχείρησής σας.

Τις δευτερεύουσες επιλογές πλοήγησης καλό είναι να τις τοποθετήσετε κάτω από το κύριο μενού ή στο αριστερό περιθώριο του eshop.

Επιλέξτε τα χρώματα με στρατηγική

Μπορεί το αγαπημένο σας χρώμα να είναι το... μαύρο, το κίτρινο, το πορτοκαλί, αλλά αυτό δεν πρέπει να το λαμβάνετε υπόψη σας κατά τον σχεδιασμό του eshop. Διαλέξτε να χρησιμοποιήσετε ουδέτερα χρώματα ώστε η ηλεκτρονική εκδοχή της επιχείρησής σας να είναι κομψή, μοντέρνα και πάνω απ’ όλα «καθαρή».

Συμπληρώστε μικρές πινελιές χρώματος στους τίτλους αν θέλετε, και στις κατηγορίες, για να διακρίνουν οι χρήστες πιο εύκολα τους σημαντικούς συνδέσμους.

Αποφύγετε τους άσκοπους περισπασμούς

Περιορίστε στο ελάχιστο δυνατό τους οπτικούς περισπασμούς, αποφεύγοντας να προσθέτετε στις σελίδες του eshop πολλά γραφικά, gifs και εικόνες. Ο λόγος είναι ότι αυτά προσελκύουν το βλέμμα των χρηστών και το απομακρύνουν από τα ουσιώδη σημεία της σελίδας, όπως είναι η προτροπή «Προσθήκη στο καλάθι».

Η καλύτερη συμβουλή είναι να υιοθετήσετε μια τακτική λιτότητας στην παρουσίαση των προϊόντων που εμπορεύεστε ή των υπηρεσιών που παρέχετε, για να καταφέρετε να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των χρηστών εστιασμένο.

Χρησιμοποιήστε λίγες αλλά ποιοτικές φωτογραφίες

Οι φωτογραφίες που συμπληρώνουν το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι απαραίτητο να έχουν επιλεχθεί προσεκτικά και να είναι επαγγελματικές. Με υψηλής ποιότητας φωτογραφίες όχι μόνο βελτιώνετε την εμπειρία πλοήγησης των χρηστών που επισκέπτονται το eshop σας, αλλά ενισχύετε την προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας καθιστώντας τα πιο ελκυστικά προς αγορά.

Με καλαίσθητες εικόνες δημιουργούνται θετικές εντυπώσεις για την επιχείρησή σας γι αυτό να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Μπορείτε να αγοράσετε επαγγελματικές λήψεις από τράπεζα εικόνων ή να ζητήσετε από επαγγελματία φωτογράφο τη φωτογράφιση των προϊόντων σας.

Δείτεπερισσότερα