notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων επιβεβαιώνουν την apela, δεν ήταν ανθρώπινο λάθος η συντριβή του αεροπλάνου στο Πυρί Λακωνίας...

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

28-07-2014

Ενώ όλοι μιλούσαν για λάθος του πιλότου που κατέπεσε στο αεροδρόμιο του Πυρί, οι συνεργάτες και έμπειροι πιλότοι της apela.gr έκαναν λόγο από τα πρώτα λεπτά και το πρώτο μας ρεπορτάζ, πως πρόκειται για μηχανική βλάβη στον κινητήρα, λέγοντας πως κράτησε στον αέρα.

Την άποψη των συνεργατών μας ήρθε να επιβεβαιώσει ο πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων Αθανάσιος Μπίνης, ο οποίος όπως αναφέρει και το protothema.gr :

"Ένα «βήξιμο» στον κινητήρα κατά την κρίσιμη φάση της απογείωσης, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, ήταν το προειδοποιητικό σημείο ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το διθέσιο αμφίβιο αεροσκάφος Aventura Ultralight. Στα δέκατα του δευτερολέπτου που ακολούθησαν πριν διακοπεί εντελώς η λειτουργία του, οι δυο χειριστές δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν...

Το μόνο που μπόρεσαν να κάνουν ο 52χρονος χειριστής Δημήτρης Χελάς και ο 35χρονος μηχανικός αεροσκαφών Παναγιώτης Χρονόπουλος, ήταν να πατήσουν το μοχλό που απελευθερώνει το αλεξίπτωτο του αεροσκάφους το οποίο μειώνει την ορμή μιας ενδεχόμενης πτώσης. Γι’ αυτό βρέθηκε ανοιχτό, δημιουργώντας αρχικά την εντύπωση ότι κάποιος από τους επιβάτες το ενεργοποίησε κατά λάθος. Όμως, το αεροσκάφος βρισκόταν σε χαμηλό ύψος, με αποτέλεσμα να μην προλάβει καλά - καλά να ανοίξει το αλεξίπτωτο για να αποτρέψει τη συντριβή".

Αυτή την εκδοχή γράψαμε λίγα λεπτά μετά τη συντριβή του αεροσκάφους στο πρώτο μας ρεπορτάζ, αφού είχαμε πρώτα συμβουλευτεί έμπειρους πιλότους συνεργάτες μας. Όμως την δικιά μας εκδοχή, κάποιοι προσπάθησαν να την υποβιβάσουν κάνοντας λόγο για ανθρώπινο λάθος, κάτι που ποτέ δεν πιστέψαμε ότι έγινε.

Μάλιστα ο τρίτος άνθρωπος της παρέας που δεν πρόλαβε να πετάξει μαζί με τους άλλους δύο άτυχους πιλότους, αλλά είδε πως έγινε το κακό είπε: «Είχε πάρει κλίση προς τα αριστερά και ανέβαινε, αλλά σχεδόν αμέσως ο κινητήρας έκανε πλήρη κράτηση. Δηλαδή, σταμάτησε να λειτουργεί όπως μας κατέθεσε ο μοναδικός αυτόπτης μάρτυρας, ο φίλος των θυμάτων που είχε μείνει στο έδαφος...».

Έτσι για ακόμα μια φορά η apela.gr εκτός από τα μοναδικά πλάνα που ταξίδεψαν σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας και site, ήταν το πρώτο ΜΜΕ στην Ελλάδα που διατύπωσε έγκυρα, το πιθανό αίτιο της συντριβής του αεροσκάφους, που ήταν το σβήσιμο της μηχανής.
Ενώ όλοι μιλούσαν για λάθος του πιλότου που κατέπεσε στο αεροδρόμιο του Πυρί, οι συνεργάτες και έμπειροι πιλότοι της apela.gr έκαναν λόγο από τα πρώτα λεπτά και το πρώτο μας ρεπορτάζ, πως πρόκειται για μηχανική βλάβη στον κινητήρα, λέγοντας πως κράτησε στον αέρα.

Την άποψη των συνεργατών μας ήρθε να επιβεβαιώσει ο πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων Αθανάσιος Μπίνης, ο οποίος όπως αναφέρει και το protothema.gr :

"Ένα «βήξιμο» στον κινητήρα κατά την κρίσιμη φάση της απογείωσης, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, ήταν το προειδοποιητικό σημείο ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το διθέσιο αμφίβιο αεροσκάφος Aventura Ultralight. Στα δέκατα του δευτερολέπτου που ακολούθησαν πριν διακοπεί εντελώς η λειτουργία του, οι δυο χειριστές δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν...

Το μόνο που μπόρεσαν να κάνουν ο 52χρονος χειριστής Δημήτρης Χελάς και ο 35χρονος μηχανικός αεροσκαφών Παναγιώτης Χρονόπουλος, ήταν να πατήσουν το μοχλό που απελευθερώνει το αλεξίπτωτο του αεροσκάφους το οποίο μειώνει την ορμή μιας ενδεχόμενης πτώσης. Γι’ αυτό βρέθηκε ανοιχτό, δημιουργώντας αρχικά την εντύπωση ότι κάποιος από τους επιβάτες το ενεργοποίησε κατά λάθος. Όμως, το αεροσκάφος βρισκόταν σε χαμηλό ύψος, με αποτέλεσμα να μην προλάβει καλά - καλά να ανοίξει το αλεξίπτωτο για να αποτρέψει τη συντριβή".

Αυτή την εκδοχή γράψαμε λίγα λεπτά μετά τη συντριβή του αεροσκάφους στο πρώτο μας ρεπορτάζ, αφού είχαμε πρώτα συμβουλευτεί έμπειρους πιλότους συνεργάτες μας. Όμως την δικιά μας εκδοχή, κάποιοι προσπάθησαν να την υποβιβάσουν κάνοντας λόγο για ανθρώπινο λάθος, κάτι που ποτέ δεν πιστέψαμε ότι έγινε.

Μάλιστα ο τρίτος άνθρωπος της παρέας που δεν πρόλαβε να πετάξει μαζί με τους άλλους δύο άτυχους πιλότους, αλλά είδε πως έγινε το κακό είπε: «Είχε πάρει κλίση προς τα αριστερά και ανέβαινε, αλλά σχεδόν αμέσως ο κινητήρας έκανε πλήρη κράτηση. Δηλαδή, σταμάτησε να λειτουργεί όπως μας κατέθεσε ο μοναδικός αυτόπτης μάρτυρας, ο φίλος των θυμάτων που είχε μείνει στο έδαφος...».

Έτσι για ακόμα μια φορά η apela.gr εκτός από τα μοναδικά πλάνα που ταξίδεψαν σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας και site, ήταν το πρώτο ΜΜΕ στην Ελλάδα που διατύπωσε έγκυρα, το πιθανό αίτιο της συντριβής του αεροσκάφους, που ήταν το σβήσιμο της μηχανής.

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :