notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Και τώρα ήρθε η ώρα να μάθετε γιατί δεν μας ψεκάζουν και τι είναι αυτές οι άσπρες γραμμές στον ουρανό...

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

08-11-2013

Συνέχεια από πρώτο μέρος

Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη ενότητα, η θεωρία συνωμοσίας περί αεροψεκασμών, ξεκίνησε το 1996 στις ΗΠΑ. Αφορμή ήταν μία εισήγηση (1) σε συνέδριο του Αμερικανικού ΓΕΑ, με θέμα τη σκοπιμότητα εξέλιξης μεθόδων επηρεασμού των καιρικών συνθηκών ως μέσο διατήρησης της Αμερικανικής υπεροπλίας στο μέλλον. Το ότι η εισήγηση αυτή ήταν καθαρά θεωρητική και το γεγονός ότι ήταν τόσο απόρρητη ώστε να δοθεί στη… δημοσιότητα, δεν πτόησε τους συνομωσιολόγους. Ούτε οι υποσημειώσεις της εισήγησης αρκούσαν, ούτε και οι μετέπειτα κατηγορηματικές διευκρινήσεις ότι αφορούσε ουσιαστικά ένα ακόμη επιστημονικό σενάριο υποθετικών μελλοντικών εξελίξεων. Δεν επρόκειτο για τρέχουσα αμυντική πολιτική, ικανότητα ή μελλοντική επιδίωξη των Αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων ειδικότερα ή της κυβέρνησης των ΗΠΑ εν γένει. (2)  

Στην αρχική της μορφή, η θεωρία των αεροψεκασμών κατηγορούσε την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία ότι ψέκαζε τον πληθυσμό των ΗΠΑ με μυστηριώδη συστατικά, από αεροσκάφη που άφηναν ασυνήθη ίχνη πίσω τους.

Στο σημείο αυτό να εξηγήσουμε ότι κάθε αεροσκάφος (ή πύραυλος) που ίπταται σε μεγάλο ύψος, εξατμίζει φυσιολογικά υδρατμούς, ορατούς με τη μορφή «νέφους». Οι υδρατμοί αυτοί από τη γη φαίνονται ως λευκά νεφοειδή ευθύγραμμα ίχνη που ακολουθούν το αεροσκάφος. Στη διεθνή αεροπορική διάλεκτο είναι γνωστοί ως "contrails", συντομογραφία του "condensation trails" ή σε ελληνική απόδοση: «μονοπάτια / ίχνη (συμπυκνωμένων) υδρατμών».   Τα contrails λοιπόν σχηματίζονται όταν τα ζεστά και υγρά αέρια εξάτμισης από τους κινητήρες, έρχονται σε επαφή με τον παγωμένο περιβάλλοντα αέρα και συμπυκνώνονται άμεσα. Ο ρυθμός που σχηματίζονται, εξαρτάται αποκλειστικά από τις μετεωρολογικές συνθήκες. Αν η ατμόσφαιρα είναι κορεσμένη, θα διαρκέσουν αρκετές ώρες. Αν είναι μάλλον ξερή, θα διαλυθούν συντομότερα.

Σε ορισμένα μοντέλα αεροσκαφών,  νέφη contrails αναπτύσσονται και σε διάφορα μέρη της ατράκτου και των πτερύγων. Και αυτά τα contrails παρουσιάζονται ως ευθείες λευκές γραμμές ακόμη και σε χαμηλότερα ύψη, όπου η εξάτμιση των αεροσκαφών συνήθως δεν υγροποιείται αλλά φαίνεται ως ένα απλό γκρί / μαύρο «σύννεφο» καυσαερίων. Παρόμοιο με αυτό που αφήνουν τα πλοία ή και τα αυτοκίνητα. Όποιος έχει δει πτήση π.χ. F-4 "Phantom" ή B-707 σε χαμηλότερο ύψος, θα αντιληφθεί τα παραπάνω αρκετά πιο εύκολα.      

Από τον όρο "contrails" οι συνωμοσιολόγοι ονόμασαν τα δικά τους, φανταστικά ίχνη των μυστηριωδών ουσιών που δήθεν ψεκάζονταν, ως "chemtrails", συντομογραφία αντίστοιχα των "chemical" και "trails".  

Βασικές γνώσεις μετεωρολογίας ωστόσο θα πιστοποιήσουν ότι τα νέφη των συμπυκνωμένων υδρατμών που αφήνει πίσω του ένα αεροσκάφος, όχι απλά είναι δυνατόν να παραμείνουν ορατά για ώρες (ανάλογα με τον κορεσμό της ατμόσφαιρας) αλλά ακόμη και να μετεξελιχθούν σε νέφη της κατηγορίας «σωρείτες» (cirrus). Οι παγοκρύσταλλοι που τα αποτελούν, εξ αιτίας και του διαφορετικού τους μεγέθους, θα κατέρχονται στην τροπόσφαιρα με διαφορετικές ταχύτητες. Το γεγονός αυτό θα διογκώνει τα contrails και κάθετα. Η διαφορά της ταχύτητας και της διεύθυνσης των ανέμων στην τροπόσφαιρα θα βοηθά στη διασπορά τους ακόμη και σε αποστάσεις δεκάδων χιλιομέτρων. Λόγω των συνθηκών εξαιρετικά χαμηλής θερμοκρασίας σε ύψη από 25.000 έως 40.000 πόδια (7,5χμ έως 12 χμ), τα ίχνη μπορεί να ενωθούν σε ένα αρκετά μεγαλύτερο νέφος. Μάλιστα σε περιοχές με υψηλή κίνηση αεροσκαφών, μερικές φορές τα λευκά ίχνη έχουν σκιάσει ακόμη και ολόκληρο τον ουρανό με νέφη contrails.   

Τα διαφορετικά χρώματα και σχήματα με τα οποία εμφανίζονται τα φυσιολογικά ίχνη υδρατμών, οφείλονται περισσότερο στις διαφορές του ηλιακού φωτός ανά ώρα της ημέρας, στη θερμοκρασία και υγρασία και σε οριζόντιους και κάθετους αεροχείμαρρους (windshear) που τα διασπείρουν. Όσον αφορά τις οριζόντιες και κάθετες γραμμές που συχνά έχουν επισημανθεί, αυτές οφείλονται αποκλειστικά στους ισχύοντες αεροδιαδρόμους (IFR Routes). Οι οποίοι ειδικότερα σε χώρες με υψηλή κυκλοφορία όπως οι ΗΠΑ και η Βρετανία τείνουν να διασταυρώνονται οριζόντια και κάθετα πέριξ των κατά τόπους "ραδιοφάρων" (VOR). Σε χώρες με μικρότερη αναλογικά κυκλοφορία (και λιγότερους σταθμούς VOR) όπως η Ελλάδα, είναι συνηθέστερο οι αεροδιάδρομοι IFR να διασταυρώνονται σε οξείες ή αμβλείες γωνίες. Ένα παράδειγμα στην περιοχή μας είναι τα ευθύγραμμα τμήματα μεταξύ των VOR Διδύμων, Τρίπολης, Καλαμάτας, Μήλου και του TACAN Κυθήρων, τα οποία ορίζουν τους ορατούς από τη Λακωνία αεροδιαδρόμους.  

Είναι λάθος επίσης ότι οι διάφορες κυβερνήσεις δεν έχουν προβεί σε λεπτομερείς και τεκμηριωμένες διαψεύσεις της θεωρίας των αεροψεκασμών. Για παράδειγμα, η κοινή έκδοση μελέτης εργασίας το έτος 2000 από 4 Αμερικανικές υπηρεσίες (3)  και οι χωριστές εκδόσεις και διευκρινήσεις της Αμερικανικής Αεροπορίας. Σε κατηγορηματικές διαψεύσεις έχουν προβεί –μεταξύ άλλων- η κυβέρνηση του Καναδά (4) και της Αγγλίας (5).  Όπως όμως εύστοχα δήλωσε ο Patrick Minnis, επιστημονικός συνεργάτης της NASA στο ερευνητικό κέντρο του Langley, “Αν προσπαθήσεις να στριμώξεις αυτούς τους ανθρώπους κάτω και να τους αντιστρέψεις αυτά τα πράγματα [σε θεωρούν] μέρος της συνωμοσίας”(6).  

Οι διάφοροι συνωμοσιολόγοι προτάσσουν διάφορους σκοπούς για τους δήθεν αεροψεκασμούς: Δοκιμές οπλικών συστημάτων, χημικός έλεγχος των γεννήσεων και του υπερπληθυσμού ή θεραπείες για το φαινόμενο θερμοκηπίου.  Όλα αυτά βέβαια είναι θέματα που απασχολούν τις παγκόσμιες κυβερνήσεις αλλά και τους υπερεθνικούς οργανισμούς όπως ο ΟΗΕ, το ΝΑΤΟ και η Ε.Ε. Εξ ου και ότι διατυπώσαμε στο προηγούμενο άρθρο, πως τα φονικότερα ψέματα έχουν αλήθειες.

Ως φερόμενα συστατικά αεροψεκασμών έχουν κατά καιρούς προταθεί το βάριο, τα άλατα αλουμινίου, διάφορα πολυμερή, θόριο ή σιλικόνη. Άλλοι έχουν υποστηρίξει ότι οι ουρανοί ψεκάζονται (ορθότερα: βομβαρδίζονται) με ηλεκτρομαγνητικά αγώγιμα υλικά (π.χ. ρινίσματα αλουμινίου ή σιδήρου) στα πλαίσια ενός γιγαντιαίου εξοπλιστικού προγράμματος ηλεκτρομαγνητικού πολέμου, όπως το HAARP (7). Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να μιλάμε για ψεκασμούς με χημικά αλλά για κάτι άλλο. Πριν μερικά χρόνια, υπήρξαν όντως δημοσιεύματα –την ακρίβεια των οποίων δεν γνωρίζουμε, ούτε μπορούμε να επισημάνουμε κάποιο- ότι ΝΑΤΟικά βομβαρδιστικά έριξαν ρινίσματα αλουμινίου (σε μέγεθος μικρού κέρματος) πάνω από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κατά την αποβίβαση ανδρών και οπλικών συστημάτων της K-FOR με προορισμό το Κοσσυφοπέδιο. Σκοπός όμως των ρινισμάτων δεν ήταν να κατευνάσουν την αντίδραση των πιο θερμόαιμων Σαλονικιών. Απλά, να «τυφλώσουν» τους κατασκοπευτικούς δορυφόρους δημιουργώντας ουσιαστικά έναν τεράστιο καθρέφτη.

Όσο για την τοξικότητα των ρινισμάτων της Θεσσαλονίκης, το πιθανότερο είναι ότι υποχρέωσαν σε υπερωρίες την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου. Όσα από αυτά δεν παρασύρθηκαν σε μεγάλη απόσταση. Αναγνωρίζουμε βέβαια ότι υπήρχε κίνδυνος, αν κάποιος δεν πρόσεχε, να τα… χάψει. Όπως και τη θεωρία των αεροψεκασμών.  

Γιατί τα αεροπλάνα είναι λευκά και αμαρκάριστα (κάτω από τις πτέρυγες); Από τη δεκαετία 1990, πολλές αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν πλέον όλα τα αεροσκάφη τους ιδιόκτητα. Τα νοικιάζουν από διάφορες εταιρείες leasing, συχνά για μικρά χρονικά διαστήματα. Προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν το κόστος ένταξης / απένταξης στο στόλο τους, οι βαφές κ.λ.π. περιορίζονται στο ελάχιστο. Οι γνώστες θα έχουν παρατηρήσει ότι τα τελευταία 20 έτη, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες έχουν εμφανώς… «ασπρίσει». Επειδή τέλος τα συστήματα εναέριου ελέγχου καθιστούν περιττή την οπτική αναγνώριση του αεροσκάφους, οι εταιρείες δεν βάφουν πλέον τα αεροσκάφη κάτω από τις πτέρυγες (με αρχή από τη British Airways τη δεκαετία 1980, όταν κατάργησε τη χαρακτηριστική κόκκινη γραμμή, ορατή σε μεγάλο ύψος).  Αθροιστικά, η βαφή που εξοικονομούν, μεταφράζεται σε αρκετούς τόνους και κατ΄ ακολουθία, αρκετά περιττά καύσιμα.   

Αφήσαμε για το τέλος την αναφορά στα φωτογραφικά ντοκουμέντα που αφορούν το εσωτερικό αεροσκαφών που ψεκάζουν. Η δική μας έρευνα λέει ότι οι δύο φωτογραφίες που παραθέτουμε δείχνουν τα εξής: Η μεν μία, αφορά σταθερή έρμα στο πρωτότυπο A-380 η οποία αναπαριστά για τις δοκιμές το βάρος των καθήμενων επιβατών. Η δε άλλη, αφορά συγκοινωνούντα δοχεία έρμας στο πρωτότυπο B747-400. Είναι γεμισμένα με νερό και επικοινωνούν μεταξύ τους προκειμένου το νερό να μετακινείται κατά τη διάρκεια της πτήσης και να επιτρέπει πτητικές δοκιμές με διαφορετικά κέντρα βάρους ή με αιφνίδια μετατόπιση του κέντρου βάρους. Όλα αυτά ελέγχονται από κομπιούτερ (εμφανές) με ορατά καλώδια και προσωπικό εν πτήση. Θα ήταν ούτως ή άλλως ανόητο να αφήνουν τόσο μεγάλο μέρος από το αεροσκάφος άδειο από… χημικά. Θα εκτόξευε στα ύψη το κόστος ψεκασμού απαιτώντας συνεχείς αποπροσγειώσεις ανεφοδιασμού. Σε αντίθεση π.χ. με το «ιπτάμενο βυτίο» KC-135, του οποίου σχεδόν όλος ο ωφέλιμος χώρος είναι δεξαμενή καυσίμων.  

Και τώρα πίσω στα προβλήματά μας. Τα πραγματικά: Λιμάνι, αεροδρόμιο, δρόμοι. Σχολεία, νοσοκομεία, δημόσιες υπηρεσίες, υπερφορολόγηση. Κρίση. Μην αφήνετε να σας «ψεκάζουν» μπαρούφες. Βλάπτουν σοβαρά την ψυχική και νοητική υγεία και την ευημερία όλων.  Επίσης αφήνουν διάφορους τσαρλατάνους και αγύρτες να συνεχίζουν να δρουν ανενόχλητοι.  


______________________________

1- 
Η επίμαχη εισήγηση έφερε τον εξής τίτλο: Col Tamzy J. House, Lt Col James B. Near, Jr., LTC William B. Shields (USA), Μaj Ronald J. Celentano, Maj David M. Husband, Maj Ann E. Mercer, Maj James E. Pugh: "Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025",  Research Paper Presented to U.S. Air Force “2025”. Σημείωση:  Το “2025” αφορούσε ένα ας πούμε «συνέδριο» που διοργάνωσε το 1996 ο Αμερικανός αρχηγός ΓΕΑ, στο οποίο παρουσιάστηκαν κυρίως θεωρητικές (ακαδημαϊκές) εισηγήσεις σχετικά με έννοιες, ικανότητες, δεξιότητες και τεχνολογίες που οι ΗΠΑ θα χρειαστούν προκειμένου να διατηρήσουν την υπεροπλία στον αέρα και το διάστημα στο μέλλον. Η εισήγηση παρουσιάστηκε στις 17 Ιουνίου 1996, από μόνιμο στρατιωτικό προσωπικό μιας υπηρεσίας του Αμερικανικού Υπουργείου Αμύνης.
2-  Για μελλοντικές διαψεύσεις ή επεξηγήσεις από την Αμερικανική κυβέρνηση και τις Αμερικανικές Ε.Δ., βλ. για παράδειγμα "Contrails Facts". AFD-051013-001. Air Force. 2005-10-13.
3-  F.Α.Α., Ν.Ο.Α.Α., N.A.S.A., E.P.A.
4-  Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Καναδικής Βουλής Geoff Reagan, ο οποίος απαντούσε στην υπ΄αρ. 372-1644 Κοινοβουλευτική Ερώτηση στις 3-6-2003, «δεν υπάρχει βάσιμη επιστημονικά ή άλλως ένδειξη να υποστηρίξει τα περι ψεκασμών από μεγάλο ύψος στον Καναδικό εναέριο χώρο (…) πιστεύουμε ότι οι ερωτώντες έχουν παρατηρήσει φυσιολογικά ίχνη υδρατμών από αεροσκάφη (condensation trails)
5-  Ερωτούμενος ο Βρετανός Υπουργός Περιβάλλοντος, Τροφίμων και Υποθέσεων Υπαίθρου σχετικά με τυχόν έρευνα που έχει διεξάγει το Υπουργείο αναφορικά με ατμοσφαιρική μόλυνση από χημικά ίχνη αεροσκαφών (Chemtrails – σ.σ., διπλωματική διατύπωση για ψεκασμούς) απάντησε ότι το Υπουργείο δεν διεξάγει έρευνα για χημικά ίχνη ως μη τεκμηριωμένο και αναγνωρισμένο συμβάν (φαινόμενο). Απεναντίας, έρευνα διεξάγεται για το σχηματισμό (φυσιολογικών) νεφών από τα αεροσκάφη και για το αποτέλεσμα που αυτό έχει στην ατμόσφαιρα (σ.σ. ρύπανση κ.λ.π.) -   "House of Commons Hansard - 8 November 2005: Column 314W-315W". United Kingdom Parliament. 8 November 2005. "Mr. Morley: The Department is not researching into chemtrails from aircraft as they are not scientifically recognised phenomena."
6-  Συνέντευξη στην εφημερίδα USA Today την 1-10-2011: "Conspiracy theories find menace in contrails".
7-  High Frequency Active Auroral Research Program



Από την ομάδα των ειδικών και επιστημονικών συνεργατών της apela

Συνέχεια από πρώτο μέρος

Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη ενότητα, η θεωρία συνωμοσίας περί αεροψεκασμών, ξεκίνησε το 1996 στις ΗΠΑ. Αφορμή ήταν μία εισήγηση (1) σε συνέδριο του Αμερικανικού ΓΕΑ, με θέμα τη σκοπιμότητα εξέλιξης μεθόδων επηρεασμού των καιρικών συνθηκών ως μέσο διατήρησης της Αμερικανικής υπεροπλίας στο μέλλον. Το ότι η εισήγηση αυτή ήταν καθαρά θεωρητική και το γεγονός ότι ήταν τόσο απόρρητη ώστε να δοθεί στη… δημοσιότητα, δεν πτόησε τους συνομωσιολόγους. Ούτε οι υποσημειώσεις της εισήγησης αρκούσαν, ούτε και οι μετέπειτα κατηγορηματικές διευκρινήσεις ότι αφορούσε ουσιαστικά ένα ακόμη επιστημονικό σενάριο υποθετικών μελλοντικών εξελίξεων. Δεν επρόκειτο για τρέχουσα αμυντική πολιτική, ικανότητα ή μελλοντική επιδίωξη των Αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων ειδικότερα ή της κυβέρνησης των ΗΠΑ εν γένει. (2)  

Στην αρχική της μορφή, η θεωρία των αεροψεκασμών κατηγορούσε την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία ότι ψέκαζε τον πληθυσμό των ΗΠΑ με μυστηριώδη συστατικά, από αεροσκάφη που άφηναν ασυνήθη ίχνη πίσω τους.

Στο σημείο αυτό να εξηγήσουμε ότι κάθε αεροσκάφος (ή πύραυλος) που ίπταται σε μεγάλο ύψος, εξατμίζει φυσιολογικά υδρατμούς, ορατούς με τη μορφή «νέφους». Οι υδρατμοί αυτοί από τη γη φαίνονται ως λευκά νεφοειδή ευθύγραμμα ίχνη που ακολουθούν το αεροσκάφος. Στη διεθνή αεροπορική διάλεκτο είναι γνωστοί ως "contrails", συντομογραφία του "condensation trails" ή σε ελληνική απόδοση: «μονοπάτια / ίχνη (συμπυκνωμένων) υδρατμών».   Τα contrails λοιπόν σχηματίζονται όταν τα ζεστά και υγρά αέρια εξάτμισης από τους κινητήρες, έρχονται σε επαφή με τον παγωμένο περιβάλλοντα αέρα και συμπυκνώνονται άμεσα. Ο ρυθμός που σχηματίζονται, εξαρτάται αποκλειστικά από τις μετεωρολογικές συνθήκες. Αν η ατμόσφαιρα είναι κορεσμένη, θα διαρκέσουν αρκετές ώρες. Αν είναι μάλλον ξερή, θα διαλυθούν συντομότερα.

Σε ορισμένα μοντέλα αεροσκαφών,  νέφη contrails αναπτύσσονται και σε διάφορα μέρη της ατράκτου και των πτερύγων. Και αυτά τα contrails παρουσιάζονται ως ευθείες λευκές γραμμές ακόμη και σε χαμηλότερα ύψη, όπου η εξάτμιση των αεροσκαφών συνήθως δεν υγροποιείται αλλά φαίνεται ως ένα απλό γκρί / μαύρο «σύννεφο» καυσαερίων. Παρόμοιο με αυτό που αφήνουν τα πλοία ή και τα αυτοκίνητα. Όποιος έχει δει πτήση π.χ. F-4 "Phantom" ή B-707 σε χαμηλότερο ύψος, θα αντιληφθεί τα παραπάνω αρκετά πιο εύκολα.      

Από τον όρο "contrails" οι συνωμοσιολόγοι ονόμασαν τα δικά τους, φανταστικά ίχνη των μυστηριωδών ουσιών που δήθεν ψεκάζονταν, ως "chemtrails", συντομογραφία αντίστοιχα των "chemical" και "trails".  

Βασικές γνώσεις μετεωρολογίας ωστόσο θα πιστοποιήσουν ότι τα νέφη των συμπυκνωμένων υδρατμών που αφήνει πίσω του ένα αεροσκάφος, όχι απλά είναι δυνατόν να παραμείνουν ορατά για ώρες (ανάλογα με τον κορεσμό της ατμόσφαιρας) αλλά ακόμη και να μετεξελιχθούν σε νέφη της κατηγορίας «σωρείτες» (cirrus). Οι παγοκρύσταλλοι που τα αποτελούν, εξ αιτίας και του διαφορετικού τους μεγέθους, θα κατέρχονται στην τροπόσφαιρα με διαφορετικές ταχύτητες. Το γεγονός αυτό θα διογκώνει τα contrails και κάθετα. Η διαφορά της ταχύτητας και της διεύθυνσης των ανέμων στην τροπόσφαιρα θα βοηθά στη διασπορά τους ακόμη και σε αποστάσεις δεκάδων χιλιομέτρων. Λόγω των συνθηκών εξαιρετικά χαμηλής θερμοκρασίας σε ύψη από 25.000 έως 40.000 πόδια (7,5χμ έως 12 χμ), τα ίχνη μπορεί να ενωθούν σε ένα αρκετά μεγαλύτερο νέφος. Μάλιστα σε περιοχές με υψηλή κίνηση αεροσκαφών, μερικές φορές τα λευκά ίχνη έχουν σκιάσει ακόμη και ολόκληρο τον ουρανό με νέφη contrails.   

Τα διαφορετικά χρώματα και σχήματα με τα οποία εμφανίζονται τα φυσιολογικά ίχνη υδρατμών, οφείλονται περισσότερο στις διαφορές του ηλιακού φωτός ανά ώρα της ημέρας, στη θερμοκρασία και υγρασία και σε οριζόντιους και κάθετους αεροχείμαρρους (windshear) που τα διασπείρουν. Όσον αφορά τις οριζόντιες και κάθετες γραμμές που συχνά έχουν επισημανθεί, αυτές οφείλονται αποκλειστικά στους ισχύοντες αεροδιαδρόμους (IFR Routes). Οι οποίοι ειδικότερα σε χώρες με υψηλή κυκλοφορία όπως οι ΗΠΑ και η Βρετανία τείνουν να διασταυρώνονται οριζόντια και κάθετα πέριξ των κατά τόπους "ραδιοφάρων" (VOR). Σε χώρες με μικρότερη αναλογικά κυκλοφορία (και λιγότερους σταθμούς VOR) όπως η Ελλάδα, είναι συνηθέστερο οι αεροδιάδρομοι IFR να διασταυρώνονται σε οξείες ή αμβλείες γωνίες. Ένα παράδειγμα στην περιοχή μας είναι τα ευθύγραμμα τμήματα μεταξύ των VOR Διδύμων, Τρίπολης, Καλαμάτας, Μήλου και του TACAN Κυθήρων, τα οποία ορίζουν τους ορατούς από τη Λακωνία αεροδιαδρόμους.  

Είναι λάθος επίσης ότι οι διάφορες κυβερνήσεις δεν έχουν προβεί σε λεπτομερείς και τεκμηριωμένες διαψεύσεις της θεωρίας των αεροψεκασμών. Για παράδειγμα, η κοινή έκδοση μελέτης εργασίας το έτος 2000 από 4 Αμερικανικές υπηρεσίες (3)  και οι χωριστές εκδόσεις και διευκρινήσεις της Αμερικανικής Αεροπορίας. Σε κατηγορηματικές διαψεύσεις έχουν προβεί –μεταξύ άλλων- η κυβέρνηση του Καναδά (4) και της Αγγλίας (5).  Όπως όμως εύστοχα δήλωσε ο Patrick Minnis, επιστημονικός συνεργάτης της NASA στο ερευνητικό κέντρο του Langley, “Αν προσπαθήσεις να στριμώξεις αυτούς τους ανθρώπους κάτω και να τους αντιστρέψεις αυτά τα πράγματα [σε θεωρούν] μέρος της συνωμοσίας”(6).  

Οι διάφοροι συνωμοσιολόγοι προτάσσουν διάφορους σκοπούς για τους δήθεν αεροψεκασμούς: Δοκιμές οπλικών συστημάτων, χημικός έλεγχος των γεννήσεων και του υπερπληθυσμού ή θεραπείες για το φαινόμενο θερμοκηπίου.  Όλα αυτά βέβαια είναι θέματα που απασχολούν τις παγκόσμιες κυβερνήσεις αλλά και τους υπερεθνικούς οργανισμούς όπως ο ΟΗΕ, το ΝΑΤΟ και η Ε.Ε. Εξ ου και ότι διατυπώσαμε στο προηγούμενο άρθρο, πως τα φονικότερα ψέματα έχουν αλήθειες.

Ως φερόμενα συστατικά αεροψεκασμών έχουν κατά καιρούς προταθεί το βάριο, τα άλατα αλουμινίου, διάφορα πολυμερή, θόριο ή σιλικόνη. Άλλοι έχουν υποστηρίξει ότι οι ουρανοί ψεκάζονται (ορθότερα: βομβαρδίζονται) με ηλεκτρομαγνητικά αγώγιμα υλικά (π.χ. ρινίσματα αλουμινίου ή σιδήρου) στα πλαίσια ενός γιγαντιαίου εξοπλιστικού προγράμματος ηλεκτρομαγνητικού πολέμου, όπως το HAARP (7). Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να μιλάμε για ψεκασμούς με χημικά αλλά για κάτι άλλο. Πριν μερικά χρόνια, υπήρξαν όντως δημοσιεύματα –την ακρίβεια των οποίων δεν γνωρίζουμε, ούτε μπορούμε να επισημάνουμε κάποιο- ότι ΝΑΤΟικά βομβαρδιστικά έριξαν ρινίσματα αλουμινίου (σε μέγεθος μικρού κέρματος) πάνω από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κατά την αποβίβαση ανδρών και οπλικών συστημάτων της K-FOR με προορισμό το Κοσσυφοπέδιο. Σκοπός όμως των ρινισμάτων δεν ήταν να κατευνάσουν την αντίδραση των πιο θερμόαιμων Σαλονικιών. Απλά, να «τυφλώσουν» τους κατασκοπευτικούς δορυφόρους δημιουργώντας ουσιαστικά έναν τεράστιο καθρέφτη.

Όσο για την τοξικότητα των ρινισμάτων της Θεσσαλονίκης, το πιθανότερο είναι ότι υποχρέωσαν σε υπερωρίες την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου. Όσα από αυτά δεν παρασύρθηκαν σε μεγάλη απόσταση. Αναγνωρίζουμε βέβαια ότι υπήρχε κίνδυνος, αν κάποιος δεν πρόσεχε, να τα… χάψει. Όπως και τη θεωρία των αεροψεκασμών.  

Γιατί τα αεροπλάνα είναι λευκά και αμαρκάριστα (κάτω από τις πτέρυγες); Από τη δεκαετία 1990, πολλές αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν πλέον όλα τα αεροσκάφη τους ιδιόκτητα. Τα νοικιάζουν από διάφορες εταιρείες leasing, συχνά για μικρά χρονικά διαστήματα. Προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν το κόστος ένταξης / απένταξης στο στόλο τους, οι βαφές κ.λ.π. περιορίζονται στο ελάχιστο. Οι γνώστες θα έχουν παρατηρήσει ότι τα τελευταία 20 έτη, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες έχουν εμφανώς… «ασπρίσει». Επειδή τέλος τα συστήματα εναέριου ελέγχου καθιστούν περιττή την οπτική αναγνώριση του αεροσκάφους, οι εταιρείες δεν βάφουν πλέον τα αεροσκάφη κάτω από τις πτέρυγες (με αρχή από τη British Airways τη δεκαετία 1980, όταν κατάργησε τη χαρακτηριστική κόκκινη γραμμή, ορατή σε μεγάλο ύψος).  Αθροιστικά, η βαφή που εξοικονομούν, μεταφράζεται σε αρκετούς τόνους και κατ΄ ακολουθία, αρκετά περιττά καύσιμα.   

Αφήσαμε για το τέλος την αναφορά στα φωτογραφικά ντοκουμέντα που αφορούν το εσωτερικό αεροσκαφών που ψεκάζουν. Η δική μας έρευνα λέει ότι οι δύο φωτογραφίες που παραθέτουμε δείχνουν τα εξής: Η μεν μία, αφορά σταθερή έρμα στο πρωτότυπο A-380 η οποία αναπαριστά για τις δοκιμές το βάρος των καθήμενων επιβατών. Η δε άλλη, αφορά συγκοινωνούντα δοχεία έρμας στο πρωτότυπο B747-400. Είναι γεμισμένα με νερό και επικοινωνούν μεταξύ τους προκειμένου το νερό να μετακινείται κατά τη διάρκεια της πτήσης και να επιτρέπει πτητικές δοκιμές με διαφορετικά κέντρα βάρους ή με αιφνίδια μετατόπιση του κέντρου βάρους. Όλα αυτά ελέγχονται από κομπιούτερ (εμφανές) με ορατά καλώδια και προσωπικό εν πτήση. Θα ήταν ούτως ή άλλως ανόητο να αφήνουν τόσο μεγάλο μέρος από το αεροσκάφος άδειο από… χημικά. Θα εκτόξευε στα ύψη το κόστος ψεκασμού απαιτώντας συνεχείς αποπροσγειώσεις ανεφοδιασμού. Σε αντίθεση π.χ. με το «ιπτάμενο βυτίο» KC-135, του οποίου σχεδόν όλος ο ωφέλιμος χώρος είναι δεξαμενή καυσίμων.  

Και τώρα πίσω στα προβλήματά μας. Τα πραγματικά: Λιμάνι, αεροδρόμιο, δρόμοι. Σχολεία, νοσοκομεία, δημόσιες υπηρεσίες, υπερφορολόγηση. Κρίση. Μην αφήνετε να σας «ψεκάζουν» μπαρούφες. Βλάπτουν σοβαρά την ψυχική και νοητική υγεία και την ευημερία όλων.  Επίσης αφήνουν διάφορους τσαρλατάνους και αγύρτες να συνεχίζουν να δρουν ανενόχλητοι.  


______________________________

1- 
Η επίμαχη εισήγηση έφερε τον εξής τίτλο: Col Tamzy J. House, Lt Col James B. Near, Jr., LTC William B. Shields (USA), Μaj Ronald J. Celentano, Maj David M. Husband, Maj Ann E. Mercer, Maj James E. Pugh: "Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025",  Research Paper Presented to U.S. Air Force “2025”. Σημείωση:  Το “2025” αφορούσε ένα ας πούμε «συνέδριο» που διοργάνωσε το 1996 ο Αμερικανός αρχηγός ΓΕΑ, στο οποίο παρουσιάστηκαν κυρίως θεωρητικές (ακαδημαϊκές) εισηγήσεις σχετικά με έννοιες, ικανότητες, δεξιότητες και τεχνολογίες που οι ΗΠΑ θα χρειαστούν προκειμένου να διατηρήσουν την υπεροπλία στον αέρα και το διάστημα στο μέλλον. Η εισήγηση παρουσιάστηκε στις 17 Ιουνίου 1996, από μόνιμο στρατιωτικό προσωπικό μιας υπηρεσίας του Αμερικανικού Υπουργείου Αμύνης.
2-  Για μελλοντικές διαψεύσεις ή επεξηγήσεις από την Αμερικανική κυβέρνηση και τις Αμερικανικές Ε.Δ., βλ. για παράδειγμα "Contrails Facts". AFD-051013-001. Air Force. 2005-10-13.
3-  F.Α.Α., Ν.Ο.Α.Α., N.A.S.A., E.P.A.
4-  Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Καναδικής Βουλής Geoff Reagan, ο οποίος απαντούσε στην υπ΄αρ. 372-1644 Κοινοβουλευτική Ερώτηση στις 3-6-2003, «δεν υπάρχει βάσιμη επιστημονικά ή άλλως ένδειξη να υποστηρίξει τα περι ψεκασμών από μεγάλο ύψος στον Καναδικό εναέριο χώρο (…) πιστεύουμε ότι οι ερωτώντες έχουν παρατηρήσει φυσιολογικά ίχνη υδρατμών από αεροσκάφη (condensation trails)
5-  Ερωτούμενος ο Βρετανός Υπουργός Περιβάλλοντος, Τροφίμων και Υποθέσεων Υπαίθρου σχετικά με τυχόν έρευνα που έχει διεξάγει το Υπουργείο αναφορικά με ατμοσφαιρική μόλυνση από χημικά ίχνη αεροσκαφών (Chemtrails – σ.σ., διπλωματική διατύπωση για ψεκασμούς) απάντησε ότι το Υπουργείο δεν διεξάγει έρευνα για χημικά ίχνη ως μη τεκμηριωμένο και αναγνωρισμένο συμβάν (φαινόμενο). Απεναντίας, έρευνα διεξάγεται για το σχηματισμό (φυσιολογικών) νεφών από τα αεροσκάφη και για το αποτέλεσμα που αυτό έχει στην ατμόσφαιρα (σ.σ. ρύπανση κ.λ.π.) -   "House of Commons Hansard - 8 November 2005: Column 314W-315W". United Kingdom Parliament. 8 November 2005. "Mr. Morley: The Department is not researching into chemtrails from aircraft as they are not scientifically recognised phenomena."
6-  Συνέντευξη στην εφημερίδα USA Today την 1-10-2011: "Conspiracy theories find menace in contrails".
7-  High Frequency Active Auroral Research Program



Από την ομάδα των ειδικών και επιστημονικών συνεργατών της apela

Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :