notification icon
Θα θέλατε να σας ενημερώνουμε για τα έκτακτα γεγονότα ;

Ο δεκάλογος για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες!

slider_image

Μοιράσου το άρθρο:

09-01-2017

Πώς πρέπει να δουλεύουμε με τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες;

Να λοιπόν 10 οδηγίες για όσους εργάζονται με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες!

1. Σεβαστείτε τον ρυθμό μάθησης του κάθε παιδιού με μαθησιακή δυσκολία.
2. Βοηθήστε το παιδί να αναζητήσει τις λύσεις που ταιριάζουν στο ίδιο, προκειμένου να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες του.
3. Ενισχύστε στα παιδιά την αποδοχή του εαυτού τους  και την έννοια της διαφορετικότητας.
4. Επιτρέψτε στο παιδί να εκφράσει τις ανασφάλειες, το άγχος και τις φοβίες που τυχόν έχει, μέσα σε ένα κλίμα αποδοχής και απελευθέρωσης.
5. Αφήστε το παιδί να σας οδηγήσει, να σας ξεναγήσει στον κόσμο του.  Μάθετε από το κάθε παιδί ξεχωριστά. Χρησιμοποιήστε όσα αρέσουν στο παιδί για να έρθετε πιο κοντά του, εντάξτε τα στις δραστηριότητες παρέμβασης. Δείξτε ενδιαφέρον για κάθε τομέα από τη ζωή του παιδιού.
6. Εκμεταλλευτείτε κάθε ιδέα του παιδιού και δείξτε του ότι καμία ιδέα δεν είναι λάθος, καμία ιδέα δεν μένει εντελώς ανεκμετάλλευτη.
7. Βοηθήστε το παιδί να λατρέψει το ξεφύλλισμα ενός βιβλίου, την επαφή με τις σελίδες.
8. Θέστε συγκεκριμένους στόχους σε κάθε τομέα παρέμβασης και επιμέρους στόχους. Να είστε όμως έτοιμοι να παρεκκλίνετε από αυτούς τους στόχους,  όταν οι περιστάσεις το απαιτούν.
9. Μιλήστε στο παιδί με τη γλώσσα που καταλαβαίνει.
10. Λειτουργήστε ως πρότυπο προς μίμηση  και δείξτε του με τη στάση σας και με τις δράσεις σας πως η μάθηση είναι δημιουργία, είναι διασκέδαση, είναι δύναμη!


Ηλιοπούλου Μάρθα
Ειδική Παιδαγωγός 


Πώς πρέπει να δουλεύουμε με τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες;

Να λοιπόν 10 οδηγίες για όσους εργάζονται με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες!

1. Σεβαστείτε τον ρυθμό μάθησης του κάθε παιδιού με μαθησιακή δυσκολία.
2. Βοηθήστε το παιδί να αναζητήσει τις λύσεις που ταιριάζουν στο ίδιο, προκειμένου να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες του.
3. Ενισχύστε στα παιδιά την αποδοχή του εαυτού τους  και την έννοια της διαφορετικότητας.
4. Επιτρέψτε στο παιδί να εκφράσει τις ανασφάλειες, το άγχος και τις φοβίες που τυχόν έχει, μέσα σε ένα κλίμα αποδοχής και απελευθέρωσης.
5. Αφήστε το παιδί να σας οδηγήσει, να σας ξεναγήσει στον κόσμο του.  Μάθετε από το κάθε παιδί ξεχωριστά. Χρησιμοποιήστε όσα αρέσουν στο παιδί για να έρθετε πιο κοντά του, εντάξτε τα στις δραστηριότητες παρέμβασης. Δείξτε ενδιαφέρον για κάθε τομέα από τη ζωή του παιδιού.
6. Εκμεταλλευτείτε κάθε ιδέα του παιδιού και δείξτε του ότι καμία ιδέα δεν είναι λάθος, καμία ιδέα δεν μένει εντελώς ανεκμετάλλευτη.
7. Βοηθήστε το παιδί να λατρέψει το ξεφύλλισμα ενός βιβλίου, την επαφή με τις σελίδες.
8. Θέστε συγκεκριμένους στόχους σε κάθε τομέα παρέμβασης και επιμέρους στόχους. Να είστε όμως έτοιμοι να παρεκκλίνετε από αυτούς τους στόχους,  όταν οι περιστάσεις το απαιτούν.
9. Μιλήστε στο παιδί με τη γλώσσα που καταλαβαίνει.
10. Λειτουργήστε ως πρότυπο προς μίμηση  και δείξτε του με τη στάση σας και με τις δράσεις σας πως η μάθηση είναι δημιουργία, είναι διασκέδαση, είναι δύναμη!


Ηλιοπούλου Μάρθα
Ειδική Παιδαγωγός 


Η APELA προτείνει

image

Eτικέτες :
images Άρθρα
15-04-2024

Σπαρτιάτικα

images Άρθρα
10-04-2024

Η μπελετσούκα

images Άρθρα
01-03-2024

Κοντούλα λεμονιά

images Άρθρα
19-01-2024

Αϊ Γιάννη μου

images Άρθρα
19-01-2024

Η «ΜΑΣΚΑ»

images Άρθρα
10-01-2024

Η Ρώμη του 2024